Sinoć je ceo svet aplaudirao dok je Jennifer Lopez, J. Lo, Jenny from the block, zatvarala Versace reviju u zelenoj haljini. Nema tog Instagram naloga koji nije repostovao ovaj defile, nema osobe iz mode koja nije na svoj stori postavila kako J. Lo gazi pistom i slavila ovaj trenutak. Ako živite na Marsu onda ne znate odakle ovoliki hajp, ali ajde da napravimo mali uvod.
Kada je Donatella Versace napravila kolekciju za proleće/leto 2000. godine njena muza model Amber Valletta nosila je zelenu print haljinu koja je imala izrez do pupka i ogrlicu koja se njihala između grudi. Ta haljina se zatim pojavila u kampanji koju je snimao Steven Meisel, a Amber je reprizirala ulogu modela.
Međutim i pre nego što je haljina završila na J. Lo sama Donatela ju je nosila na crvenom tepihu i to na Met Galu 1999. godine. Da bi stvari bile još zanimljivije čak je i jedna pevačica nosila haljinu pre nje: Geri Halliwell iz Spice Girls na NRA nagradama u Kanu, mesec dana pre Jennifer.
Ali jasno vam je koliko su ova pojavljivanja bila zapažena kada moramo da vam ih nabrajamo. I tu na scenu stupa Jennifer Lopez: godina je 2000, mesto dešavanja su Grammy nagrade. J Lo se pojavljuje u zelenoj Versace haljini, tada su ona i Puff Daddy još bili par, ali da se razumemo njega se niko ne seća sa tog dešavanja i nema ga na mnogo fotografija sa njom sa crvenog tepiha. Sve što pamtimo jeste Jennifer u zelenoj haljini sa dve samolepljive trake koje sprečavaju da joj haljina sklizne sa grudi. To je bilo pre nego što je iko čuo za Kim Kardashian i pre nego se Beyoncé pojavila na crvenom tepihu u nude haljini. I to je bio prvi momenat u istoriji kada je internet pao. Da, J. Lo „broke the internet“ u pravom smislu te reči. Ljudi su postali opsednuti ovom haljinom i mahnito su u Google pretraživač ukucavali „haljina koju nosi Jennifer Lopez“. Moramo da vam damo mali kontekst tadašnjeg stanja: Google je kada ukucate neki pojam u to vreme izbacivao kao rezultate članke ili linkove vezane za taj pojam. U ovom „J. Lo trenutku“ doživeli su najveći broj pretraga u svom postojanju vezan za samo jednu stvar i odmah su se zapitali: šta možemo da uradimo da poboljšamo i unapredimo rezultate pretraga?
Eric Schmidt, koji je tada bio predsednik Googlea, odmah se bacio na posao, angažovao je sve resurse kako bi pronašli i realizovali rešenje za ove pretrage i mesec dana nakon zelene haljine na Grammy nagradama rođen je Google Images. Kada su u jednom intervjuu pitali samu Jennifer kako se oseća jer je zaslužna za pokretanje ove opcije pretraživanja i da li bi želela nešto zauzvrat samo je odgovorila: „Samo mali deo… kamion pun novca.“
To je najmanje što ti pripada Jennifer, jer si nam podarila mogućnost da gledamo fotografije Ryan Goslinga bez košulje, tražimo kako da se ošišamo, i pratimo opsesivno kako Brad Pitt (ne) stari. Hvala ti! Promenila si svet na bolje.