Pernille Teisbaek dizajnirala je kolekciju cipela za Gia Couture i želimo svaki par!

autor BURO.
giavest square 1

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/09/giavest_cover.jpg

U današnje vreme sasvim je normalno da svoje zanimanje influensera ili street style zvezde poželite da nadogradite. To je sledeći korak koji će vam pokazati da li online uticaj postoji i u stvarnom svetu i da li može da se ostvari i kroz prodaju. Izuzetak nije ni Pernille Teisbaek, Dankinja koja je možda najbolji modni ambasador Danske i koja nas svakodnevno impresionira svojim svedenim kombinacijama na svom Instagram nalogu. Posle mini kolekcije odeće koju je dizajnirala u saradnji sa brendom By Malene Birger i platformom Net-a-Porter ove sezone odlučila se da svoj talenat za otkrivanje trendova pretvori u dizajn cipela.

 

Pernille se nije odlučila da ovaj poduhvat započne sama ili da odmah osnuje sopstveni brend. Ova majka dvoje dece, stilistkinja i osnivačica marketinške agencije svoj novi dizajnerski poduhvat napravila je u saradnji sa brendom Gia Couture iza kojeg stoji Barbara Borghini. One su osmislile tri jednostavna modela u pet boja, koji blago odudaraju od estetike italijanskog brenda.

 

Umesto razigranih boja, mašnica i tufni, preovlađuju neutralni tonovi i kvadratni vrh cipele koji govori dosta o Bottega uticaju. Početna cena cipela će biti 300 dolara i biće puštene u prodaju u februaru 2020. godine. Barbara je prišla Pernille i predložila joj saradnju, što je sasvim dobar poslovan potez, koji govori o razumevanju trenutnih trendova i želji da se krug kupaca za ovaj brend proširi i na one koji do sada možda nisu bili zainteresovani. Sigurni smo da će kolekcija planuti!