Znamo da su u toku Nedelje mode i da ste pokušali da ispratite sva dešavanja ali u slučaju da vam je nešto možda promaklo tu smo da pomognemo. A priznaćete da su vesti samo stizale i stizale i stizale. Evo onih o kojima internet i dalje bruji.
Protest na pisti za vreme Gucci revije
Kada je Alessandro Michele poslao na početku Gucci revije manekene i manekenke u belim outfitima koji su poprilično podsećali na ludačke košulje i uniforme iz bolnica za duševne bolesnike, odmah se poteglo pitanje: da li moda sme da profitira i od ovoga? Pre nego što je je iko uspeo da ga postavi naglas, dok su se modeli još uvek kretali pokretnom trakom, jedna od manekenki, Ayesha Tan-Jones poznata i kao YaYa Bones, koja se i sama suočavala sa mentalnim problemima u prošlosti, protestovala je u realnom vremenu protiv garderobe koju nosi. Ona je pre izlaska na pistu sama na svojim dlanovima napisala „Mentalno zdravlje nije moda“ i digla ih je prema publici i fotografima u momentu kada je istupila na pistu.
Hod koji je obeležio sve Nedelje mode i postao virtuelni hit
Kada pričate o najlegendarnijim ili najzapaženijim hodovima na pisti uvek su vam u misli žene. Ali kada je model Daon Lame izašao na reviji Maison Margiela, njegov hod koji je osmislio Pat Boguslawski, stučnjak za scenski pokret, postao je meme istog trenutka i hod kom je, po popularnosti koju je izazvao, mogao jedino da parira defile J Lo na Versace reviji. Da se dešavalo nešto posebno, mogli smo videti i na samoj reviji jer je Daon uspeo da nasmeje svojim izlaskom na pistu i samu Annu Wintour.
Kate Moss je objavila da pokreće modnu liniju
Nakon toliko godina u modi i rasprodatih kolekcija koje je radila za Top Shop, Kate Moss odlučila je da pokrene sopstveni modni brend koji će se zvati Rockeens. Prve stvari iz ove kolekcije naći će se u prodaji pre Božića, a zaštitno lice brenda biće njena ćerka Lila Grace. Svi modeli će biti inspirisani njenim sopstvenim stilom koji je postao legendaran i Kate je ovim potezom po prvi put uplovila ozbiljnije u poslovne vode. Izvori koji je poznaju kažu da je veoma fokusirana na ovaj poduhvat i da želi da stvori imperiju koja će trajati dugo i koja će joj dugoročno donositi pare.
Još jedan couture brend vraćen je u život
Pokušaji oživljavanja kuća visoke mode nisu ništa novo, ali kada iza njih stane LVMH onda to postaje poduhvat vredan pažnje. Guillaume Henry je dizajner kojem je povereno da vrati modnu kuću Patou na modnu mapu. Čovek koji je bio zaslužan u svojoj karijeri za oživljavanje brendova Carven i Nina Ricci prihvatio se zadatka da pokrene ready-to-wear liniju za Patou koji je poslednju reviju imao 1987. nakon čega se brend, za koji su dizajnirali i Karl Lagerfeld, Jean Paul Gaultier i Christian Lacroix, ugasio. Umesto revije priređena je prezentacija a komade iz te kolekcije čija se cena kreće od 450 do 5000 evra možete pogledati u galeriji.