Da li su moda i dizajn enterijera dve strane istog novčića? Pre nego što je lansirao svoju mega uspešnu modnu kuću Pierre Balmain je studirao arhitekturu. Sa druge strane Elsie de Wolfe je u trenutku dok se probijala na sceni unutrašnjeg dizajna 1935. godine proglašena za najbolje obučenu ženu na planeti. Ta uska povezanost između dve industrije definitivno nije nova, ali u poslednje vreme je sveprisutna!
Rachel Comey je prikazala svoju kolekciju za jesen/zimu 2020. u radnji i kafeu dizajnera Roman and Williams (pročitajte više o njihovom dizajnu u Fografiska muzeju) u Njujorku. Mary Katrantzou udružila se sa kompanijom Rug Company i lansirala kolekciju tepiha inspirisanu botanikom. Simon Porte Jacquemus otvorio je nekoliko restorana samo tokom prošle godine. A ne radi se samo o dizajnerima, ako u ovom trenutku otvorite bilo koji Instagram feed blogerki, pisaca, stilista, primetićete neverovatno velik broj inspo fotografijama kojima je fokus na nekom komadu nameštaja, nemojte se iznenaditi ako je takvih slika više nego onih gde pokazuju šta su kupile iz novih kolekcija, ili scena sa nedelja mode.
Publika se sve više okreće ka kompletnom načinu života, pre nego jednom komadu, a slike prostora lako komuniciraju specifičan način života. Pre svega ovaj fenomen ima veze sa odrastanjem, sve one devojke koje su otvorile Instagram i postale popularnre u poslednjoj deceniji su se pomalo umorile od njuškanja po Net-a-Porter rasprodaji i sada su u novoj životnoj fazi, onoj koja uključuje traženje stana, ili kuće, ankete koji tepih da kupe i traženje saveta od pratioca kog stolara bi preporučili.
Ako ste kreativac (a većina onih koji su se proslavili na mrežama u prvom trenutku svakako to jesu), oblačenje je samo jedan od načina da pokažete šta umete. Ako pažljivo birate outfit koji ćete pokazati svetu velike su šanse da ćete jednaku pažnju pokloniti i uklapanju komada nameštaja u svom stanu. I zapravo je jedina razika u tom procesu medijum kroz koji se iskazuje kreativnost. Dodatno, društvene mreže jesu odično mesto gde na jednom mestu možete obuhvatiti sve što vas inspiriše kada je u pitanju enterijer, s tim što one svoja mood board razmišljanja dele sa milionima.
Iako je Tik-Tok „ukrao“ deo korisnika Instagram i dalje nastavlja da dominira, a u istom trenutku okrećemo se više holističkom pristupu šopingu, izvesno je da će se ta dva trenda spojiti. Jedinostavno, inspiracija bilo modna, bilo dizajn ne mora doći sa samo jednog mesta. Možda je vreme da počnete da više pažnje obraćate na to kako su svoje domove uredile vaše omiljene modne blogerke, videćete jasnu vezu sa njihovim stilom i svim onim zbog čega ste na prvom mestu i počeli da ih pratite. Hvatajte beleške, ove devojke zbilja imaju sjajne ideje!