Ovih dana nam je pažnju privukao novi modni brend Huitième iza kog stoje Anika Božić i Luka Bošković. Inspirisan Parizom, glamurozan i sjajan, Huitième je još jedan dokaz da izreka „najgora vremena mogu izvući najbolje iz nas” važi. U periodu u kom se mnogi trude da jednostavno održe glavu iznad ode, neke nove snage se spremaju da polete. Da li bi Huitième mogao da bude jedan od njih?
Prva kolekcija sastoji se od 12 haljina asimetričnih silueta koje ističu koncept dualnosti i višestruke uloge savremenih žena.
Pitanje koje se nameće jeste ko bi lansirao brend fokusiran na večernju odeću u eri sveopšteg zatvaranja? „Pa, to je kao da oživljavamo san, možda trenutno ne možemo da izlazimo, ali na kraju hoćemo, i niko nas u međuvremenu ne može sprečiti da sanjamo, a Huitième bi mogao da bude deo tog sna” objašnjava Anika.
Prva kolekcija dostupna je globalno putem online prodaje.