Opremili smo se kokicama, koka kolom i sa par sati slobodnog vremena koje na kraju potrošimo tražeći ono što bismo gledali – ovaj scenario nam se svima desio nebrojeno puta, ali imamo dobre vesti. U periodu od 1. do 6. aprila Kanski filmski festival zamenio je čuveni crveni za ružičasti tepih povodom takmičenja za najbolju seriju, Canneseries. Među zvaničnom selekcijom, ove tri serije su nam na radaru i sigurni smo da će se o njima tek pričati. Dodajte ih na vreme na svoje watch liste.
1985
Iz Belgije nam stiže originalna priča o modernom dobu, odrastanju i nepoverenju ne samo ove već i drugih država u snage zakona i reda i političkim konfrotacijama koje se iz dana u dan umnožavaju. U pozadini niza nerazjašnjenih zločina u Belgiji, dva mlada regruta iz žandarmerije, Marc, Frank i njegova sestra Vicky, studentkinja prava i DJ, sele se u Brisel i napuštaju svoje mladalačke iluzije kada se nađu usled ovih užasavajućih događaja. Seriju režira Peter Bouckaert, a imajući u vidu njegova prethodna ostvarenja – “The Twelve” koji je osvojio najbolji scenario na Canneseries-u 2019. i „Red Light” koji je godinu dana kasnije osvojio nagradu za najbolju glumu – lestvica očekivanja za „1985“ podignuta je visoko.
souls
„Afterglow“ nas upoznaje sa Ester, jednom od onih žena za koju mislite da pokreće svet svojom energijom i celokupnim bićem. Kada sazna da ima rak, svi oko nje – muž, deca i njeni prijatelji – pogođeni su i počinju da preispituju sopstvenu smrtnost. Sudeći po premisi, pretpostavljate da je ovo još jedna u nizu priča o bolesnoj ženi na samrti, ali Ester to ne bi dozvolila. Ovo nije priča o kraju, već beskrajnim mogućnostima novih početaka i svim onim neverovatnim, nepromišljenim i glupim stvarima koje se rade pre smrti. Spremite se za emotivni rolerkoster, jer će vas „Afterglow“ provozati od suza do smeha.