Westworld, zapadni svet, drama, distopija, futurizam, fantazija ili savršeni miks svega što tražimo od jedne serije? Od prve epizode bili smo uvučeni u ovaj univerzum i izabrali da u njemu ostanemo do samog kraja. Tačnije, skoro samog kraja, jer iako smo kliknuli poslednje play u četvrtoj sezoni, kreatori serije već najavljuju da će peta sezona ujedno biti poslednja.
Navikli smo da po završetku epizoda dešifrujemo zaplete, ali ovoga puta nam u pomoć priskaču kostimi. Za njih je u četvtoj sezoni bila zadužena Debra Beebe, koja ima preko 30 godina staža u kostimografiji. Pre ovog projekta, radila je za seriju „Homeland“, ali priznaje da je čak i za nekoga sa toliko godina iskustva „Westworld“ bio ozbiljan zalogaj. Finalnim stilskim odlukama prethodili su sati i sati istraživanja i kupovina novih komada koje nismo imali priliku da vidimo ranije. Debra je predano radila na svom zadatku, a evo šta nam vizuelni jezik četvrte sezone govori o premisi, zapletima i likovima.
Charlotte Hale
Caleb u četvrtoj sezoni izgleda prilično neformalno, ali Debra primećuje da je iako potcenjen, vrlo značan prijatelj Maeve. Kao i njegova saborkinja, Caleb nosi jednostavnu odeću koja pogoduje testnim fazama u laboratoriji, ali koja uprkos tome ima futuristički ton, budući da nas četvrta sezona vodi u daleku, daleku budućnost. Po čistoj sivoj tkanini prolivaju se suze, krv i znoj, dok on trči kroz požare i savladava prepreke na putu do istine.