Nova pretplata na Netflixu znači manje filmova i više reklama

autor BURO.

Dobrodošli na Netflix sa reklamama.

Ono što je bila najveća prednost Netflixa i generalno streaming platformi, kao i fundamentalna razlika u odnosu na konvencionalnu televiziju jeste odsustvo reklama. Barem je tako bilo do sada.

Uprkos planetarnoj popularnosti i eksponencijalnom rastu ove platforme, Netflix je ove godine izgubio pozamašan broj subscribera i jedini sledeći logičan korak bio je da pokušaju da nadomeste ono što su izgubili. Odlučili su da tako učine tako što će ponuditi opciju jefinitije pretplate koja znači manje filmova i serija i više reklama po ceni od 7$ mesečno. Reklame će se pojavljivati pre početka filma ili serije i najduže četiri minuta u toku trajanja istih.

Ono što Netflix suštinski želi da učini jeste da privuče nove pretplatioce po manjoj ceni i na taj način ostvari profit, bez davanja previše podsticaja postojećim subscriberima da se spuste na niži nivo pretplate. Lansiranje oglasa takođe treba da im pomogne da reše još jedan problem za koji su ranije insistirali da zapravo nije problem, a tiče se deljenja lozinki, tako da žele da podstaknu one koji se još uvek nisu pretplatili da to učine po manjoj ceni.

Da li će im uspeti? Nismo sigurni. Da li su jedina platforma koja je usvojila ovaj princip? Nije. U svakom slučaju, nova opcija stiže na američko tržište 3. novembra, tako da uživajte u Netflixu kakav ste do sada poznavali dok reklame ne stignu i kod nas. Barem ako se odlučite za jeftiniju varijantu pretplate.