Šok u industriji: Alessandro Michele odlazi iz brenda Gucci

autor BURO.
guccci square

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/guccci_cover.jpg

Kada WWD dođe do informacije koja se čini neverovatna uvek se na kraju pokaže da je tačna. Poslednja u nizu jeste ta da Alessandro Michele odlazi iz Guccija što stvarno niko nije očekivao. Gucci se već godinama drži na samom vrhu svetskih brendova, a nove generacije obožavaju Micheleov maksimalizam i gutaju sve što im ovaj kreativni Italijan servira. Pa ipak, čini se da iza kulisa nije sve bilo tako bajno i sjajno. WWD piše da je čelni čovjek Keringa, Henri Pinault, zahtevao da Michele napravi veliki estetski zaokret u dizajnu što ovaj, navodno, nije prihvatio kao opciju. Samo nedelju dana ranije, kuću je napustio CEO Marco Bizzari koji je bio velika podrška Micheleu. Gucci je rastao brže od svih brendova u Keringovom portfoliju i Michele je već sedam godina zlatna koka ove grupacije.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/1669210028384912.png

Brojke su navodno počele da padaju u prošloj godini i Gucci nije ostvario cilj od neverovatnih 10 milijardi dolara prihoda koliko je bilo planirano.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/1669208952604031.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/1669208952764539.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/1669208952723546.jpg

Pinault je, sa svoje strane, poznat po oštrim potezima i nije spreman na kompromise. Daniel Lee je izleteo iz Bottege u roku od svega nekoliko nedelja iako je imao vrhunske rezultate i stavio je Bottegu na mapu svetskih brendova koje žene opet jako žele da imaju. Pokazalo se da Pinault nije pogrešio sa odabirom Matthieua Blazyja, ali Bottega je drugačija kuća. Gucci se potpuno sjedinio sa Micheleom i u ovom slučaju je jako teško razlikovati dizajnera od brenda pošto ga je Michele doslovno ga je prekrojio po sopstvenoj estetskoj viziji. Ono što brendu sada treba jeste totalni i riskantni make over. Ko će se usuditi da zameniti Michelea na ovoj poziciji? Verujte nam na reč da uopše nemamo ideju.