Izgleda da se novi kreativni direktor Daniel Lee vodi jednom krilaticom, a to je cool Britannia. Burberry se njegovom prvom kampanjom vraća svom genetskom kodu – Velikoj Britaniji – ali na moderan način. Scenografiju predstavljaju neke od najpoznatijih lokacija u Londonu, kao što su Trafalgar i Albert Bridge, a lica koja se pojavljuju su novi talas britanskih talenata: reperi Shygirl, John Glacier i Skepta, fudbaler Raheem Sterling i model Lennon Gallagher (da, sin Liama Gallaghera) ali i britanska ikona, glumica Vanessa Redgrave.
Pored kampanje, brend je prikazao i novi logo, redizajn svog prepoznatljivog viteza na konju koji u ruci nosi zastavu sa ispisom “Prorsum” (latinski za „napred“), koji je prvi put korišten 1901. godine i bio jedan od najprepoznatljivijih znakova brenda sve do 2000-ih, a poslednjih desetak godina je slabo korišten pod Tiscijevim i Gobbetijevim vođstvom. Nama je legao novi kul vajb, sa nestrpljenjem očekujemo i prvu kolekciju sa Leejevim potpisom u ponedeljak, 20. februara, na sledećoj Nedelji mode u Londonu.