Brend Rare Beauty je ostvario neverovatan uspeh koji se posebno intenzivirao u poslednjih nekoliko nedelja kada je internet pretraga za njim skočila za vrtoglavih 500%. Naravno da je u pozadini cele ove priče (privatni?) skandal koji se pozitivno odrazio na Rare Beauty, a negativno na Kylie Cosmetics i Rhode Skin koji su zabeležili pad broja pratilaca i prometa na svojim stranicama. Brend iza kog stoji Selena Gomez je jako hvaljen kako od strane šminkera, tako i od korisnika i beauty blogera, pa i nije neko iznenađenje da je prvi na listi najpopularnijih na Instagramu, po podacima koje je objavila agencija Stylophane prošle nedelje.
Odmah iza njega se nalazi Rihannin Fenty Beauty čiji je broj pratilaca na Instagramu i TikToku porastao za skoro 270 hiljada u toku februara, a na listi se još nalaze Charlotte Tilbury, Huda Beauty, Drunk Elephant, Tree Hut.
Ono što je posebno zanimljivo jeste činjenica da je lista najpopularnijih brendova na TikToku i Instagramu različita. Jedina dva brenda koja ubedljivo drže iste pozicije na obe mreže su Rare Beauty i Fenty. Na TikTok listi (kako vidite i sami) nema ni jedan jedini „stariji“ korporativni brend poput Diora koji, sa druge strane, dobro prolazi na Instagramu. Iako je Dior imao veliki visibility zbog ružičastog rumenila i ulja za usne koji su postali viralni, čini se da ih TikTok zajednica ipak nije toliko podržala kao, na primer, Charlotte Tilbury koja cenovno jeste u rangu Diora i nalazi se na trećem mestu najpopularnijih brendova na ovoj društvenoj mreži. Pogledajte obe kompletne liste.
TIKTOK
RARE BEAUTY: 400,000
FENTY BEAUTY: 400,000
CHARLOTTE TILBURY: 150,900
R.E.M. BEAUTY: 100,000
COLOURPOP COSMETICS: 100,000
FLORENCE BY MILLS: 100,000
THE INKEY LIST: 74,900
TREE HUT: 69,500
DRUNK ELEPHANT: 67,900
SOL DE JANEIRO: 59,800
INSTAGRAM
RARE BEAUTY: 628,128
FENTY BEAUTY: 296,376
HUDA BEAUTY: 230,356
DIOR BEAUTY: 122,790
YVES SAINT LAURENT BEAUTÉ: 99,484
NARS COSMETICS: 67,142
PAT MCGRATH LABS: 59,001
R.E.M BEAUTY: 57,550
OUAI: 53,229
L’ORÉAL PARIS: 53,191