LeBron James lansirao grooming liniju proizvoda

autor BURO.
1 81

The Shop has landed. Linija za negu muškaraca, razvijena od The SpringHill kompanije LeBrona Jamesa i Mavericka Cartera, u saradnji sa Parluxom, dostupna je na 1600 Walmartovih mesta širom sveta.

– Početna inspiracija za liniju bila je ono što smo mi sami želeli da vidimo u muškoj nezi. Imali smo sve – od pripravnika do LeBrona – stare, mlade, muškarce svetle i tamnopute – veoma raznoliku grupu. I shvatili smo, ‘Hej, mnogo mladih ljudi se oseća nesigurno u tom prostoru – pa kako bi taj put muške nege trebalo da izgleda?’, izjavio je Pol Rivera, kokreator The Shop-a, dodajući da je proces razvoja počeo za okruglim stolom gde s procenjivali nivo iskustva svih prisutnih, kako bi osetili praznine na tržištu.

lebron james

Sastavljena od sedam proizvoda za negu kože, kose i brade, uključujući losion za posle brijanja, pomadu za stilizovanje, kao i kreme za brijanje i negu brade po ceni od 10 dolara ili manje, linija je nastala zahvaljujući nagrađivanoj seriji The Shop, koja je prvi put emitovana 2018. godine, a koja je ponudila nove perspektive i diskusije o zabavi, sportu, politici i zajednici.

LeBron i linija inspirisana YT serijom The Shop

The Shop je YouTube serija koju producira medijska kompanija LeBron Jamesa i Mavericka Cartera, The SpringHill Company. Emisija prikazuje otvorene razgovore među sportistima, poznatim ličnostima i drugim značajnim figurama u brijačnici. Razgovori pokrivaju širok spektar tema, uključujući sport, kulturu, politiku, zabavu i društvene probleme.

Pričati sa ljudima u berbernici, ljudima iz svih sfera života – to je nostalgično, to je osećaj sa kojim se mnogi mogu poistovetiti. Kako se ova serija pretvorila u jedan brend, shvatili smo da taj osećaj možemo preneti i na beauty proizvode – istakli su ljudi iz kompanije LeBrona Jamesa.

the shop lebron james linija

– Brend The Shop podstiče potražnju na tržištu za potrebom muške nege… Verujemo da će početna ponuda biti široko prihvaćena, i nastavićemo da inoviramo i razvijamo asortiman brenda kako rastemo, istakla je Lori Singer, predsednica Parluxa.

Iako ni Walmart ni The Shop nisu želeli da komentarišu očekivanja u vezi sa prodajom, izvori iz industrije procenjuju da bi linija mogla ostvariti prodaju od 10 miliona dolara u prvoj godini. Linija se pridružuje Drakeovoj Better World Fragrance House i parfemima Billie Eilish, među ostalim brendovima, u portfelju Parluxa, za koji The Shop predstavlja prvi korak u oblasti nege.

Fotografije: Promo