Sredinom prošle godine internet je šiznuo za enterijerom Proper hotela u Santa Moniki koji je dizajnirala Kelly Wearstler, a sada, jedva šest meseci kasnije otvoren je novi hotel te grupe, ovoga puta u Ostinu i čast da osmisli enterijer ponovo je pripala poznatoj dizajnerki u saradnji sa Handel Architects. Među prvima otkrijte po čemu je to novi prostor poseban.
Ideja iza lanaca Proper Hotels je prilično jednostavna, oni žele da gradovima ponude mesta po meri modernih turista i obećavaju proper odnosno pristojnu hranu, uslugu i dodatke. Ali kada u to dodate dizajn super silu koja je Wearstler, stvari se ozbiljno udaljavaju od prideva pristojno i lako prelaze u kategoriju – sjajno! Hoteli već postoje u gradovima kao što su Los Anđeles i San Francisko, a koncept je da svaki bude drugačiji i maksimalno prilagođen okolini u kojoj se nalazi. Lokalno je ovde ključna reč i ona se ogleda kroz umetnost, detalje u prostoru, muziku, hranu i piće, pa čak i kroz wellness tretmane.
Lokacija u Ostinu je zgrada od 32 sprata koja osim 244 sobe (podeljene na 10 kategorija) ima i dva restorana, kafe, bazen na krovu, kao i spa centar. Slično kao i ostali hoteli iz lanca, ovo je poseban miks suprostavljenih printova, jarkih boja i neobičnih formi. A na finalni izgled je dosta uticala kulturna i umetnička scena Ostina. Tako je Kelly odabrala pločice keramičara Ricka Van Dyka, umetnička dela Magde Sayeg, dok je oko bazena postavljen travertin koji se proizvodi u okolini (o ovom materijalu smo vam već pisali). Uniforme osoblja je dizajn brenda Esby Apparel koji je poznat po minimalističkom i održivom dizajnu. Ipak, ono što ih čini toliko fanstičnim jeste prava mera globalnog i lokalnog, pa tako goste u sobama čeka Aesop kozmetika, Parachute bademantili, a madraci su posebno pravljeni za Proper lanac i obećavaju odličan san.
Što se gastronomske ponude tiče, restoranima upravlja grupa McGuire Moorma i jedan služi mediteransku, evropsku hranu (Peacock restoran će goste kupiti na sam pogled, ovde je ukombinovano toliko boja i dezena da izgleda kao svojevrsna žurka čak i kada je prazno), dok je drugi restoran specijalizovan za specijalitete iz Meksika.
Kako bi pokazali da misle na sve, tu su različite „zvučne zone“, odnosno playliste se biraju po raspoloženju. Primera radi, u baru Goldie’s Sunken Bar (samo za goste hotela) koji je obložen upadljivim cvetnim tapetama, slušaju se džez i akustična muzika. Proper Hotels se na ovom zadatku udružio sa kompanijom Orchid Music Design, pa ako prelazite iz The Peacock restorana, do spa, pa do La Piscina bara na bazenu, proćićete kroz nekoliko muzičkih fazona. Spremite Shazam!
Bez sumnje i novi hotel će doživeti brzi uspeh prethodnih iz lanca jer je nepretenciozan, savršeno dizajniran i beskrajno kul! Jedan od onih hotela zbog kojih se isplati izmisliti ceo neodložan put.