Upoznajte korejski superbrend Stylenanda!

autor Jelena Karakaš
SQUARE STYLENANDA 1

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/05/COVER_STYLENANDA.jpg

Ovih dana naša redakcija je skroz u K-beauty vajbu, isprobavamo proizvode, upoređujemo efekte, razmenjujemo beleške. Ako kojim slučajem svratite kod nas u kancelariju velike su šanse da ćemo vam uz kafu ponuditi i da izaberete neku od sheet maski. Naravno da ćemo svoje utiske podeliti uskoro na sajtu u obliku detaljnog vodiča kroz zamršeni svet korejske beauty rutine. I naravno da smo štreberski pristupili zadatku, svakim danom učimo o ovom specifičnom tržištu i vredno istražujemo ondašnje brendove.
Zato danas delimo sa vama jedan od naših favorita. Stylenanda je modni i beauty brend koji je svoju karijeru skromno počeo online, a sad prerasta u jedan od najuticajnih brendova u Koreji. Za razliku od ostalih ova marka jasno komunicira sa mladim, dobrostojećim kupcima iz Azije koji ponosno nose odrednicu „milenijalsi“.https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/05/stylenanda-22.jpg

Kompaniju je osnovala Kim So Hee 2004. godine, a u ovih 15 godina od trendi online shopa prerasla je u 150 miliona dolara vredan biznis. Kim je uhvatila sve trendove koji trigeriju mlade na mrežama i stvorila svojevrsnu zašećerenu imperiju na šest spratova u Seulu. Stylenanda Pink Hotel nije hotel kako ime kaže već neobična robna kuća u kvartu Myeongdong, prepoznatljiva po jednostavnoj arhitekturi i ružičastoj fasadi.
https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/05/stylenada_2.jpg

Lobi, odnosno prvi sprat rezervisan je za njihov brend kozmetike 3CE, dok je drugi sprat mesto gde u možete isprobati sve te proizvode u okviru spa centra, koji je ispunjen redovima ogledala kakva su se nekada mogla videti u backstage prostorijama velikih holivudskih zvezda. A na suprotnoj strani nalazi se kada u kojoj pluta cveće, a iznad je neonski ispis. Pomslićete da ste videli sve, ali setite se da nism stigli ni do polovine. Treći sprat je ispunjen odećom i cipelama, koje možete isprobavati na plišanim sofama. Sledeći sprat Insta igricu podiže na novi nivo, simbolički on predstavlja „perionicu“ ovog izmišljenog hotela i tu su modni detalji poređani po redu kao posle hemijskog čišćenja. Na policama ćete pripremiti i detrdžent i omekšivaće. Čak su tu i plastične stolice nalik onima iz čekaonica.https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/05/style_3.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/05/stuyle.jpg

Peti sprat natereće i najskeptičnije da zabeleže pokoji kadar, radi se o kafiću kakve biste mogli zateći pored bazena, pravog bazena nema, ali ne znači da ne možemo da se pretvaramo. Kafe nosi jasnu inspiraciju filmovima iz pedesetih godina sa plavim i roze pločicama, ligeštulima i suncobranima. Verovatno se i sam Wes Anderson pita da li je on zapravo kreirao ovo mesto?https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/05/stylenanda-hongdae-11-1440x960-2.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/05/stylenada_4.jpg

Na poslednjem nivou postoji rooftop terasu na kojoj su poslagani veliki jastuci i gde se možete odmoriti posle opčinjavajućeg šoping iskustva. I ostale Stylenanda radnje nisu ništa manje spektakularne tako Pink Pool Cafe takođe u Seulu, ima kafić koji je mini replika čuvenog enterijera restorana Sketch u Londonu.https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/05/stylr_.jpg

Toliko specifičan način razmišljanja i poslovanja brzo je privukao verne kupce, ali i pažnju međunarodnih kompanija. Tako je Stylenanda postala prva L’Oreal investicija u neki K-beauty brend, naime L’oreal je prošle godine pazario 100% deonica kompanije.