Dizajnerska sila Kelly Wearstler ukoričila je svoje najbolje enterijere i to morate videti

autor BURO.
kellyent square 1

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/10/kellyent_cover.jpg

 

Postoje uspešni dizajneri preduzetnici, a postoje i oni koji grade ozbiljnu imperiju, predstavnik druge grupe je bez dileme Kelly Wearstler. Kada je počela, 1995. godine, radila je sama iz svog stana u Los Anđelesu, 16 sati dnevno, svih sedam dana u nedelji. Njen studio je organski rastao do toga da se danas njena kompanija sastoji iz nekoliko uspešnih divizija. Prvo, tu je tim zadužen za izradu enterijerskih projekata za klijente sa A-liste kao što su Cameron Diaz, Gwen Stefani i Ben Stiller. Deo zaposlenih radi na velikim projektima u ugostiteljstvu, radili su na izgledu super popularnih Proper hotela (pisali smo vam o onom u Santa Monici) koji su u vlasništvu njenog muža Brad Korzena (sa kojim ima dva sina). Takođe postoji sijaset komada nameštaja sa njenim potpisom: za The Rug Company dizajnirala je tepihe, za George Jensena osmislila je liniju posuđa i ukrasa, u partnerstvu sa Ann Sacks lansirala je pločice, tekstil i tapete je osmislila za Lee Jofau, a tu je i linija rasvetnih tela.

 

 

I povrh svega toga Kelly je ove jeseni stigla da završi svoju monografiju „Kelly Wearstler: Evocative Style“ u izdanju kuće Rizzoli. Ovo nije prva knjiga u kojoj možete videti ukoričen rad Wearstlerove, ali u njenoj prvoj knjizi „Modern Glamour“ iz 2004. godine zastupljene su slike enterijera ispunjene ogledalima, svetlim bojama i pastelima, dekoracijama na zidovima, sve sa Kelly odevenom u kreacije visoke mode… Dok je sada situacija potpuno drugačija, enterijeri su mnogo smeliji i čak pomalo mračni. Wearstlerova se opustila i počela da ozbiljno pomera granice koristeći nameštaj koji izrađuju umetnici i rasvetu koja deluje nedovršeno i sirovo. Tu je i dosta skulpturalnih formi koje doprinose dinamici prostora. U poslednje vreme, ona je opsedunuta linijama i grafikom i rado u enterijer unosi predimenzionirane komade nameštaja sa upadljivim printovima koje neustrašivo kombinuje sa unikatnim radovima umetnika-dizajnera kao što su Roland Mellan, Lindsey Adelman, Katie Sotout, Misha Kahn…

 

 

Iako se vidi pomak i razlike u dizajnu sa početka karijere i sad, vidljiva je i činjenica da se radi o istom impulsu. Njena estetika počiva na smeloj kombinatorici: savremeno uz klasično, ženstveno uz muževno, sirovo uz obrađeno. Ipak, ona se ne boji da izađe iz sopstvene zone komfora i da se u koštac uhvati sa novim trendovima i tendencijama.

 

 

Sada je sigurno lakše igrati se stilovima jer je zaslužila poverenje velikih klijenata, a njen tim broji 50 ljudi. Iako bi njena kompanija mogla da bude još veća i uticajnija, sama Kelly se trudi da sve uradi u pravo vreme pa za sada i dalje uspeva da sa klijentima ostvari ličnu konekciju na kojoj insistira. Svakako nastavljamo da je pratimo na Instagramu (gde je na istu ideju došlo skoro 700 hiljada ljudi) i uživamo u dizajnerskim bravurama, a vama preporučujemo da ovu knjigu uvrstite u kućnu biblioteku – postoji regularno izdanje i limitirano luksuzno koje će u ponudi biti ograničeno vreme po ceni od 350 dolara.