U moru brendova danas, zaista nije lako istaći se. Dok jedan deo igra na kartu održivosti, drugi na kartu osnažujućeg storytellinga, sestre Laila i Nadia, osnivačice Gohar brenda stonih aksesoara, odlučile su da se opklade na humor, a rezultat je ne samo unosan, već i beskrajno originalan i zabavan. Uronite u njihov svet.
Brend je nastao 2020. godine i od tada širi univerzum posuđa koje povezuje zanat, minula vremena i humor. Gohar proizvodi slave tradicije koje nestaju, kao što su rad iglama i ručno umočene sveće. U srži brenda je priča o porodici i porodičnim okupljanjima, a kao glavni simbol figurira trpezarijski sto. Gohar reinterpretira rituale stavljanja stolnjaka, otvaranje flaše vina i sečenja torte kroz humor i nadrealizam.
Sestre smatraju da zabava ne postoji bez napora – kada je pripremaju, obraćaju pažnju na svaki detalj – to se odnosi na hranu, izbor muzike i dekoraciju, kao način da bliskim ljudima poručimo koliko nam znače. Ko bi rekao da jedno okupljanje oko trpezarijskog stola može biti tako zabavno?