Društvene mreže su svakoga od nas učinile dizajnerima za poneti: Pinterest i Instagram su nam pomogli da i sa malim budžetom uredimo domove tako da bi mogli da se nađu na stranicama časopisa o enterijerima. Ali, da li su nas istovremeno i uporopastili? Na Instagramu postoji 24 miliona postova pod hashtagom #interiors. Većina influensera je otvorila dodatni nalog koji je posvećen isključivo uređivanju njihove kuće. I vrlo je lako u toj digitalnoj kakafoniji posegnuti za lakim i brzim oprobanim rešenjima. Upravo je internet odgovoran za činjenicu da su skoro jedina dva tepiha koja možemo videti na #mysweethome slikama ili čuveni Ikea crno-beli, ili varijacija na Ben Ourain. Prostor u kom živimo bi trebalo da reflektuje ukus i stil osoba koje tu žive, zato je važno odupreti se kliše rešenjima koja su depersonalizovana i odlučiti se za nameštaj i detalje koji raduju baš vas. Predlažemo vam nekoliko kul rešenja, umesto trendi predmeta koji su sada doslovno svuda.
Sulking Room Pink
vs
Limewash
U Njujorku je 2012. godine na aukciji je prodata kolekcija Dodie Thayer posuđa u obliku kupusa za neverovatnih 74.500 dolara. Ipak, znalcima to nije bilo tako čudno budući da je Thayer modelovala svoje posuđe po pravim listovima kupusa. Nažalost, ta praksa više ne postoji, a takvo (mehanički izrađeno) posuđe sada postoji u svim radnjama od H&M-a do Zare. Ukoliko biste da se odaljite od ovog povrćnog trenda, probajte da nađete tanjire na kojima su iscrtane natalne karte i sazvežđa inspirisana horoskopom. Možda vam retrogradni Merkur lakše padne posle obroka u tom posuđu.