Pretraga

Obožavate hotele? Opremite dom u stilu jednog!

Obožavate hotele? Opremite dom u stilu jednog!

Tekst: Jelena Karakaš


Za modernog putnika hotel je mnogo više od prenoćišta: želimo da krevet bude najudobniji ikada, miris u hotelskoj sobi iz kategorije božanstven (i baš ništa manje!), a da detalji budu posebni i drugačiji od svega viđenog. Razmaženost jeste na ozbiljnom nivou, ali zapravo visoke cene plaćamo kako bismo dobili kompletno iskustvo, od boravka u sobama koje su osmislili vrhunski svetski arhitektonski biroi, preko besprekorne usluge, sve do te ukusne čokoladice koja nas na jastuku čeka pred spavanje.

Soho House Barcelona

Ne čudi onda da sve više ljudi hotele vide kao izvor inspiracije pri uređivanju sopstvenog doma. Više ne govorimo o bezličnim hotelskim lancima koji nude štancovane enterijere, naprotiv, trend nalaže da se hotelijeri potrude i oko najsitnijih detalja u sobama i javnim prostorijama. Zapravo, odsedanjem u nekom od hotela isprobavamo određeni stil života - dopada nam se moderna arhitektura, nije problem, možda želimo da vidimo kako je živeti u prostoru koji odlikuje Bauhaus, ma samo izvolite.

Soho House Barcelona

Jasno je zašto pojedini gosti žele da doslovno prepišu te čarobne formule koje dizajn hotele čine tako privlačnim i posebnim. A da li vlasnici hotela imaju način da se izbore sa tom pojavom? Najpametniji već godinama surfuju na tom trendi talasu, podstičući goste da pored uspomena iz hotela ponesu nameštaj, sitnice, umetnine, mirisnu kolekciju, peškire i bade mantile. Davno je prošlo vreme „nestašnih“ krađa po hotelima, sada sve ima svoju oznaku sa cenom i ako ste spremni da je platite možete napuniti kofer po želji.

Ritz-Carlton New York

W hoteli u ponudi imaju madrace po kojima su čuveni, The Ritz-Carlton lanac ima poseban online shop gde možete pazariti noćne lampe, mirise, poseteljinu, kao i činije od Murano stakla. Trendseter u hotelijerskom svetu Nick Jones osnivač grupe Soho Hose, retko angažuje arhitekte za opremanje svojih prostora već većinu stvari osmišljavaju u svom studiju koji posluje in house i koga predvodi Vicky Charle. U praksi to znači da imaju potpunu kontrolu kako će izgledati koji komada nameštaja, ali to znači da sve što je kreirano za njihove hotele širom sveta i sami možete kupiti za svoj dom.

Soho House Barcelona

Možda Chesterfield sofu na kojoj ste sedeli u hotelu u Čikagu, ili Barwell Crystal čašu iz koje ste pili svoj negroni u Njujorku? Ovde vam je sve dozvoljeno! Shop sadrži komade koje u ime Soho House lanca izrađuju lokalni proizvođači, na primer, keramika tako stiže iz Velike Britanije, a staklo se ručno izrađuje u Sloveniji. Do ovog leta kolekcija je bila dostupna u Evropi, a od ovog leta postoji i američka ispostava online prodavnice.

West Elm Hotel

Postoje koncepti koji su nastali i promišljanjem u suprotnom smeru: a zašto proizvođač nameštaja ne bi lansirao lanac hotela koji će mu u budućnosti služiti kao svojevresan showroom? Stvarno, zašto ne bi? Tako su razmišljali čelnici američkog brenda za dom West Elm, koji su za 2020. godinu najavili otvaranje prvih hotela u pet gradova: Detroit, Mineapolis, Indianapolis, Oukland i Portland. U toj misiji udružili su se sa ugostiteljskom grupom DDK, a ideja je da stvore mesta koja se baziraju na dizajnu, tehnologiji, uz posebne preporuke i smernice za sadržaj u komšiluku. Zapravo sve ono što nam je potrebno u bazi u nekom novom gradu.

The Taco Bell

Hoteli su idealno mesto da brendovi potencijalnim korisnicima na miru predstave svoj proizvod i upoznaju ga sa prednostima na najprirodniji način. Internet je poludeo kada je kompanija The Taco Bell objavila da ovog avgusta otvaraju pop-up hotel u Palm Springsu. Iako to deluje kao blesava poslovna odluka, kada bolje razmislite jasno je da se radi o promišljenom potezu. Rezervacije se otvaraju za nekoliko dana, a verujemo da će se ovom trendu priključiti većina brendova koji pretenduju da pređu u lifestyle kategoriju. Naše šoping liste su spremne!

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor

Ostavite komentar