Pretraga

Upoznajte korejski superbrend Stylenanda!

Upoznajte korejski superbrend Stylenanda!

Tekst: Jelena Karakaš


Ovih dana naša redakcija je skroz u K-beauty vajbu, isprobavamo proizvode, upoređujemo efekte, razmenjujemo beleške. Ako kojim slučajem svratite kod nas u kancelariju velike su šanse da ćemo vam uz kafu ponuditi i da izaberete neku od sheet maski. Naravno da ćemo svoje utiske podeliti uskoro na sajtu u obliku detaljnog vodiča kroz zamršeni svet korejske beauty rutine. I naravno da smo štreberski pristupili zadatku, svakim danom učimo o ovom specifičnom tržištu i vredno istražujemo ondašnje brendove.
Zato danas delimo sa vama jedan od naših favorita. Stylenanda je modni i beauty brend koji je svoju karijeru skromno počeo online, a sad prerasta u jedan od najuticajnih brendova u Koreji. Za razliku od ostalih ova marka jasno komunicira sa mladim, dobrostojećim kupcima iz Azije koji ponosno nose odrednicu "milenijalsi".Stylenanda

Kompaniju je osnovala Kim So Hee 2004. godine, a u ovih 15 godina od trendi online shopa prerasla je u 150 miliona dolara vredan biznis. Kim je uhvatila sve trendove koji trigeriju mlade na mrežama i stvorila svojevrsnu zašećerenu imperiju na šest spratova u Seulu. Stylenanda Pink Hotel nije hotel kako ime kaže već neobična robna kuća u kvartu Myeongdong, prepoznatljiva po jednostavnoj arhitekturi i ružičastoj fasadi.
Dok je arhitektura jednostavna, enterijer je doslovno eskplozija koja kombinuje roze boju, mermer, pastelne nijanse, pliš, rese, zlatne slavine, mermer, stilizovanu perionicu... Zapravo ova radnja može da bude case study na temu šta je sve popularno na Instagramu.StylenandaStylenanda

Lobi, odnosno prvi sprat rezervisan je za njihov brend kozmetike 3CE, dok je drugi sprat mesto gde u možete isprobati sve te proizvode u okviru spa centra, koji je ispunjen redovima ogledala kakva su se nekada mogla videti u backstage prostorijama velikih holivudskih zvezda. A na suprotnoj strani nalazi se kada u kojoj pluta cveće, a iznad je neonski ispis. Pomslićete da ste videli sve, ali setite se da nism stigli ni do polovine. Treći sprat je ispunjen odećom i cipelama, koje možete isprobavati na plišanim sofama. Sledeći sprat Insta igricu podiže na novi nivo, simbolički on predstavlja "perionicu" ovog izmišljenog hotela i tu su modni detalji poređani po redu kao posle hemijskog čišćenja. Na policama ćete pripremiti i detrdžent i omekšivaće. Čak su tu i plastične stolice nalik onima iz čekaonica.StylenandaStylenanda

Peti sprat natereće i najskeptičnije da zabeleže pokoji kadar, radi se o kafiću kakve biste mogli zateći pored bazena, pravog bazena nema, ali ne znači da ne možemo da se pretvaramo. Kafe nosi jasnu inspiraciju filmovima iz pedesetih godina sa plavim i roze pločicama, ligeštulima i suncobranima. Verovatno se i sam Wes Anderson pita da li je on zapravo kreirao ovo mesto?StylenandaStylenanda

Na poslednjem nivou postoji rooftop terasu na kojoj su poslagani veliki jastuci i gde se možete odmoriti posle opčinjavajućeg šoping iskustva. I ostale Stylenanda radnje nisu ništa manje spektakularne tako Pink Pool Cafe takođe u Seulu, ima kafić koji je mini replika čuvenog enterijera restorana Sketch u Londonu.Stylenanda

Toliko specifičan način razmišljanja i poslovanja brzo je privukao verne kupce, ali i pažnju međunarodnih kompanija. Tako je Stylenanda postala prva L'Oreal investicija u neki K-beauty brend, naime L'oreal je prošle godine pazario 100% deonica kompanije.
Kozmetička linija 3CE koju je Kim dodala 2009. Godine započela je sa samo nekoliko boja karmina, da bi ubrzo počela da generiše 75% ukupne prodaje kopanije. Sada uz kompletnu liniju šminke i kozmetike ova linija je postala nešto kao azijski Glossier. Kutijice za sjaj u obliku dragulja postale su statusni simbol za milenijalse, ali i za generaciju Z. Neverovatno, Ali takav vrtoglavi uspeh nije rezultat brižljivo osmišljene marketinške strategije, već intuicije od Kim, upravo iz toga razloga, uprkos prodaji kompanije, ona se zadržala na CEO poziciji.
Marka još uvek nije dostupna u radnjama van Azije, ali tu je online shopping, prepustite se i vi tom ružičastom insta ludilu!

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor