Šta smo naučili o marketingu iz promocije novog albuma Rosalíe

studija slučaja koja postavlja standarde modernog marketinga

autor Ivana Kordić
MixCollage 07 Nov 2025 11 04 AM 8908

Promocija novog albuma Rosalíe LUX je pravi masterclass iz savremenog marketinga. Umetnica je uspela da svaka njena poteza deluje kao pažljivo isplanirano, strategija koja gradi priču, angažuje fanove i stvara globalni buzz.

Rosalíe
Credit line: Nancy Kaszerman / Zuma Press / Profimedia

Priča je važnija od informacije

Svaka objava, video ili teaser nije samo promocija pesme, to je deo većeg narativa koji vodi fanove kroz umetnički svet Rosalíe. Moderni marketing pokazuje da publika više reaguje na emociju i priču nego ikada pre. Svaki vizuelni detalj, svaki ton i estetika albuma služe kao signal koji gradi intrige.

Pevačica je objavljivala note, pojavljivala se u specifičnim modnim izdanjima koja sugerišu senzibilitet muzike i albuma, osmisila je čak i frizuru koja sugeriše da nosi oreol oko glave s obzirom da je tema albuma religioznost i duhovnost.

ŠIRI KONTEKST JE VAŽAN

Od TikTok-a, preko Instagram storija, povratila je prethodno ugašen album X do ekskluzivnih izdanja u medijima, Rosalíe kombinuje sve moguće kanale kako bi publika bila uključena. Lekcija: danas marketing ne može biti jednosmeran. Interaktivnost i prilagođeni sadržaj za različite platforme povećavaju vidljivost i duboko angažuju publiku.

Autentičnost je najjači adut

I pored sofisticirane strategije, Rosalíe ostaje verna sebi. Svaka promocija odražava njen lični brend i umetnički identitet. Savremeni marketing uči nas da je iskrenost neprocenjiva, publika brzo prepoznaje kada je nešto fabrički. Zato se ona ne plaši da pogreši, da bude iskrena, smešna, tužna. Brend koji zadržava autentičnost gradi dugoročnu lojalnost.

image 35375751 1

Ekskluzivnost stvara vrednost

Limited edition, specijalni merchandise i ekskluzivne live sesije nisu samo promocija, oni podižu osećaj privilegije. Ovaj princip, preuzet iz luksuznog marketinga, pokazuje kako kontrolisana dostupnost proizvoda ili sadržaja povećava angažman i viralnost kampanje.

Kolaboracije pojačavaju doseg

Strategijske kolaboracije sa modnim brendovima i vizuelnim umetnicima ne proširuju samo publiku, one grade zajednicu. Marketing danas je to stvaranje mikrosveta koji dele vrednosti brenda i umetnika.

Foto: Profimedia