Vikend je za nama i možemo slobodno da uložimo sve i kladimo se da je veliki broj vas posle dužeg vremena otišao na pijacu i kupio sebi cveće. Eto tek tako, hipnotisano i pod velikim uticajem najnovijeg hita Miley Cyrus koja peva o ljubavi prema sebi, ugađanju sebi i razgovorima koje moramo da vodimo sa sobom. Ali pre svega o tome da niko ne može da nas voli bolje nego što možemo same. Možda same reči nisu preduboke, ali fenomenalni spot, plesni koraci koje je lako izimitirati i Miley koja dve godine nakon razvoda izgleda bolje nego ikad, sasvim su dovoljan materijal da se pogledamo u ogledalo, razvalimo muziku glasno i bezbrižno zaigramo sa fenom u ruci umesto mikrofona, ili jednostavno pošaljemo reči pesme najboljoj drugarici. U savršenoj kući koja u spotu predstavlja njen dom, ona lebdi u jednostavnim odevnim komadima (ili bez njih), đuska i radi vežbe. Tekst pesme „Flowers“ deluje i kao lični povratak njenog privatnog života koji nikada nije bio tako privatni, i vraćanje sebi i svojim željama i kako i jedan stih kaže, preuzimanje sebe u svoje ruke.
Polako ali sigurno ova pesma postaje himna ženske slobode i ljubavi prema sebi, ali dosta dežurnih komentatora postavilo je pitanje „Otkud sada odjednom sav taj hype oko Miley?“.
Izgleda je lako zaboraviti koliko dugo Miley zapravo prisutna na sceni i pred očima javnosti, ali pre svega koliko dugo stvara. Čuvena „Hannah Montana“ je premijerno prikazana pre skoro sedamnaest godina, tačnije 2006. godine, i Miley je još od tada ostala konzistentan deo tkiva pop kulture. Od tada, do dana današnjeg Miley je u kontinuitetu pokazivala kroz različite žanrove i performanse koliko je kvalitetna izvođačica, a izvođenjem brojnih kultnih numera u svom autentičnom stilu kao što su Maybe Janis Joplin ili Heart of glass od Blondie, pokazala je koliku moć ima njen glas koji u prvom delu njene karijere nije dolazio do izražaja. Potom su se desili ogromni hitovi kao što su Wrecking ball i Nothing breaks like a heart kojim je počela svoje penjanje ka tronu prave pop zvezde.
Pesma koja je izašla sve je samo ne slučajna – ona nam daje Miley koja prihvata sebe i svoju priču, ulazi u svoju autonomiju na potpuno ostvaren način i gura svoj zvuk u relativno novom pravcu, opet obojenom starim primesama koje kod ove muzike najviše volimo. Njen hrapavi vokal daje prednost himni u disko tonu, ostavljajući nas sve uzbuđene da vidimo šta još Endless Summer Vacation nudi. A i sa takvim nazivom albuma, stvarno ne postoji osoba koja neće poželeti da ga stavi na beskonačni repeat.