Najbolje Super Bowl reklame koje smo videli ove godine

autor BURO.
reklame

Super Bowl, najveći sportski događaj u SAD, odavno je postao i najveće markentiško dešavanje – ne samo u toj zemlji, već i u čitavom svetu. U reklame za Super Bowl se ulažu ogromna sredstva i svakom brendu je u interesu da publiku nasmeje, zaintrigira ili razneži pričom koja je vešto spakovana u samo nekoliko minuta. Koje reklame su se izdvojile ove godine?

Najgledanija Super Bowl reklama u nedelju bila je za platformu Booking.com, u kojoj su se pojavili niko drugi do Muppeti Jima Hensona, kako traže najbolji način da rezervišu savršen odmor. Booking.com je takođe imao najgledanije Super Bowl reklame 2024. godine (sa Tinom Fey) i 2023. godine (sa Melissom McCarthy), prema podacima sa platforme YouTube.

Kao i prethodnih godina, u reklamama smo videli brojne slavne ličnosti: Glenn Powell je promovisao Ram Trucks; Bill Murray za Yahoo, Post Malone za Bud Light, dok je Kieran Culkin pozajmio glas genijalnom beluga kitu za NerdWallet.

Pogledajte najbolje reklame iz 2025.

NAJBOLJE SUPER BOWL REKLAME 2025: BOOKING.COM

Booking.com je bio pametan što je iskoristio uvek dobrodošle kreacije Jima Hensona za reklamu u kojoj Kermit žaba svira svoj banjo, Gonzo Veliki nosi raketni ruksak, Miss Piggy zahteva butik hotel, dok Statler i Waldorf izjavljuju da „mrze sve“ (što je razumljiv sentiment u 2025. godini).

HELLMAN’S

U reklami za majonez, rekreirana je jedna od najpoznatijih scena u celoj filmskoj istoriji: lažni orgazam u restoranu iz filma „Kada je Hari sreo Sali“. Meg Ryan i Billy Crystal ponovo su se okupili uz sendvič sa Hellman’s majonezom, dok je kultnu rečenicu „Naručujem ono što je i ona“ izgovorila Sydney Sweeney.

DUNKIN’

Dok je reklama iz 2024. godine bila fokusirana na DunKings kao boy bend, ova nam je donela bitku bendova. Uz cameo pojave Casey Afflecka, Jeremyja Stronga i povratak Jaya i Silent Boba, ovo je bila još jedna nezaboravna reklama od strane giganta kafe.

RITZ

Aubrey Plaza, Michael Shannon i Bad Bunny okupljaju se u sobi punoj natmurenih (salty) ljudi. Bad Bunny krši pravila sa osmehom, ali brzo se pridružuje klubu salty ljudi kako bi mogao da ostane i uživa u Ritz (salty) krekerima.

GOOGLE PIXEL

Emotivni pogled na to kako vaspitavanje devojčice, od njenog detinjstva do fakulteta, čini muškarca jedinstveno kvalifikovanim za posao za koji se prijavljuje. Čak i ako vam je neprijatno zbog distopijskog humanoidnog glasa koji vodi oca kroz ključne tačke razgovora za intervju, ne možete da se suzdržite od suza u trenutku kada se ćerka preobražava u svoje mlađe izdanje, usred zagrljaja pri ispraćaju na fakultet.

UBER EATS

Matthew McConaughey iznosi teoriju zavere koja traje vekovima, u kojoj tvrdi da je fudbal stvoren samo kako bi se prodavalo više hrane, u pametnoj reklami za UberEats, koja ima i gostujuće nastupe Marthе Stewart, Charli XCX i Kevina Bacona.