Kada se zaljubimo u određene serije, obično očekujemo da će nas vodi kroz uzbudljive zaplete i karaktere do samog kraja. Neke to ispune, neke ne. Međutim, ponekad nas upravo kraj iznenadi na način na koji to nismo mogli ni da zamislimo. Postoje serije uspeju da nas očaraju od prvog trenutka, a na kraju nas ostave sa pitanjima, emocijama i razmišljanjima koja ne možemo da zaboravimo. Osvrnuli smo se na nekoliko novih serija koje su nas potpuno iznenadile svojim završetkom, od onih koji su nas ostavili bez reči do onih koji su redefinisali sve što smo do tad mislili.

PACHINKO
Druga sezona ove grandiozne istorijske serije, koja prati Korejce koji su napustili domovinu da bi radili u imperijalnom Japanu pre Drugog svetskog rata, nastavila je da prati nekoliko generacija jedne porodice kroz dve vremenske linije – i bila je podjednako spektakularna za gledanje. U Osaki 1945. godine vladala je zloslutna atmosfera straha, dok je Sunja (Minha Kim) živela sa svojom porodicom, a serija nam je prikazala kako su obična domaćinstva prolazila kroz najrazornije istorijske događaje, kao i kakve su generacijske posledice ostavili.
SUPACELL
Dugo očekivana superheroj drama autora Blue Story, Rapmana, nadmašila je obične serije o herojima i njihovim plaštovima. Prikaz petorice južnolondonskih mladih ljudi koji su iznenada stekli nadprirodne moći bio je impresivan, kao i portret crnačke britanske kulture. Serija postavlja pitanje – šta biste uradili da iznenada dobijete super moć?
THE DIPLOMAT
Druga sezona ove serije bila je još jedan zarazan nastavak drame o političkim manevrima i visokim društvenim ulogama. Priča o pokušajima američke ambasadorke Kate Wyler da se nosi sa međunarodnim krizama u Londonu bila je toliko dobra da je delovala kao kombinacija najboljih delova The West Wing, The Americans i Homeland, upotpunjena zapanjujućom glumom Keri Russell.
RIPLEY
Biti zao nikad nije bilo ovako zabavno. Na papiru, prevarant/ubica/najgori gost na odmoru nije baš lik za kojeg biste želeli da navijate, ali Andrew Scott u ovoj ulozi nije izneverio, već je stalno uspevao da nas navodi da se zaljubimo u njega. Ova verzija romana The Talented Mr. Ripley bila je nešto potpuno drugačije od svega što smo ove godine gledali na TV-u, i to zahvaljujući, između ostalog, odluci da se serija prikaže kao prava monohromatska estetska bomba te je serija snimljena u crno-beloj tehnici, ali toliko bogata prelepim pejzažima i zadržanim, noir vizuelnim detaljima da je boja italijanskog leta doslovno „iskakala“ sa ekrana. Da li je bolja od filma sa Mattom Damonom iz 90-ih? Po našem mišljenju, mnogo.
Foto: IMDb