GIFom ću te, GIFom ćeš me: Kako su animirane poruke promenile način na koji komuniciramo?

    16.11.2022.
    RECOMMENDED

    Sa ove tačke gledišta, deluje kao da smo oduvek komunicirali online. Bilo da je reč o MySpace-u, Messangeru, Telegramu, ili nekoj drugoj staroj ili novoj aplikaciji. Ono što je uvek ostalo prioritetno je instant komunikacija. Platforme putem kojih se ona odvija se menjaju, ali jedna stvar ostaje ista: nema te opaske koja može da začini prepisku i signalizira ono najdublje „I feel you“ kao što to može GIF.

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/1668770157920496.gif

    Kada sa nekim pređete tu granicu formlanosti i sa reči i reda najprostijih emojija pređete na red GIFova, to već signalizira da da vaš odnos produbljuje. Da možete da razmenite i po koju prljavu doskočicu, da su vam humori kliknuli i da tačno znate šta znači ta šifrovana, animirana poruka koja stiže sa druge strane. Da ne govorimo o komunikaciji sa prijateljima gde prepiske više liče na gađanje sa smešnijim i više relatable animacijama nego na razmenu informacija, blamova, tračeva i isečaka svakodnevice. Zapravo, oni će ih dodatno začiniti i učiniti zaista trenutno najbitnijim stvarima na celoj planeti. U bici sa vremenom koju svi vodimo i, ruku na srce, smanjenom rasponu pažnje ali i mrzovolji da kucamo dva reda poruke, GIFovi dođu kao zgodni pomoćnici da sve što želimo da kažemo oni kažu umesto nas i pri tome oboje komunikaciju humorom i zabavom.

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/1668770189433159.gifhttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/1668770189409177.gifhttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/1668770334594754.gif

    U tome što su sredstvo lakog izražavanja i vrsta najprivlačnije interakcije, oni su brz i lak način da se ispriča cela jedna priča. Erma Fiend, čiji su radovi prikupili neverovatnih 16,4 milijarde pregleda na platformi GIPHIE, jedna od najuspešnijih GIF umetnica. Oni zaista jesu mini umetnička dela sa visokim ekspresivnim kvalitetom, vizuelni izraz sveta i svih šarenolikih zbivanja u njemu. (Podsećamo vas da su memovi uveliko dobili svoj prvi muzej).

    Sve su to važna svedočanstva, ali i bez svih ovih podataka, dovoljno je da bacite letimičan pogled na sadržaj svog telefona da biste shvatili koliko su oni moćan medij, vitalan u savremenoj komunikaciji. I ma u kom smeru ona nastavila da se razvija u budućnosti, sigurni smo da će animacija biti deo njen deo. Sumorno je zamisliti soluciju u kojoj GIFovi više ne postoje.

    Saznaj više:
    Povezani članci: