Pretraga

Kako je \"pijana\" stažistkinja New York Timesa spasila dodelu Oskara pišući nazanimljivije opise poznatih sa crvenog tepiha

Kako je "pijana" stažistkinja New York Timesa spasila dodelu Oskara pišući nazanimljivije opise poznatih sa crvenog tepiha

Tekst: Nenad Janjatović


Dok smo nedelju noć proveli pomno istražujući i prateći šta je ko nosio, šta je ko rekao i šta je ko osvojio na dodeli Oskara, skrolujući po Twitteru zapala mi je za oko jedna stvar koja mi se učinila genijalnom ali onda sam odmah pomislio "nemoguće, to je The New York Times", mora da je fotomontaža". Ta stvar koja mi se učinila genijalnom jeste bila fotografija sa crvenog tepiha na NYT sajtu na kojoj se nalazio Adam Driver, to veče nominovan za najboljeg glumca, a ispod fotografije je pisalo "Who's going to drive you home, Adam Driver?".

Odmah sam poželeo da sam i sam bio toliko duhovit i napisao nešto slično, i pomislio sam kako je Twitter, kao i uvek, genijalno mesto i kako su napravili super stvar, opet. A onda mi je iskočio tvit koji je imao preko sto hiljada lajkova, a postavila ga je novinarka Washington Posta, Heather Kelly, i u njemu je pisalo: "Shout out za pijanu stažistkinju koja se ludo zabavljala pišući opise Oskara na NYT."

Otišao sam odmah na The New York Times sajt i pogle čuda - opisi su bili tamo! Nije bila fotomontaža! Zatim sam seo i prošao kroz sve 84 fotografije i printskrinovao ih jer sam bio siguran da će nestati čim uredništvo vidi šta se dešava. I zatim sam otišao u krevet i kada sam se probudio, pogledao sam ostale vesti sa Oskara, a zatim sam otišao da vidim šta se dešava na New York Timesu. Ah, mog iznenađenja! Opisi su i dalje bili tamo! Baš kao i prethodne večeri. Pokušao sam da guglujem da vidim neke vesti o tome šta se zapravo desilo, ali osim tvita koji sam pomenuo na internetu i dalje nema nikakvog objašnjenja, tako da su pitanja i dalje u vazduhu, ali ako i ne dobijemo odgovore makar smo dobili malo dobre zabave. Moja jedina pretpostavka jeste da su shvatili koliko su pažnje i publiciteta dobili i da su, pošto je stvar postala viralna, odlučili da ništa ne menjaju! Ostali su - unbothered. Baš kao i Martha Stewart u jednom od njihovih opisa.

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor

Ostavite komentar