Sve što se dešava u vezi se Hailey Bieber i njenom borbom da svoje ime učvrsti na svetskoj beauty i fashion sceni, ponajmanje ima veze sa industrijom! Kada se sve sabere i podvuče crta, njeno najsnažnije obeležje, definitivno je otpornost. Skoro je nemoguće ne primetiti kako lako „pliva“, noseći se sa konstantnim pritiscima javnosti. Pogotovo ako se u obzir uzme i to da je u šoubiznis ozbiljnije ušla gotovo „juče“.
Najnoviji događaji u nizu serija njenih osporavanih aktivnosti (u čije procene nećemo ulaziti) odnose se na novu „Rhode Pocket Blush“ kolekciju rumenila u stiku. Iako je start bio dobar uz entuzijastično lupkanje noktićima influenserki po kutijicama, čitav dijalog koji se naknadno poveo, izneo je na sto, mnogo više od sjaja na obrazu.
Hailey Bieber i Rhode: How it started…
Mini rekapitulacija kaže da je skin care brend Hailey Bieber, „Rhode“, koji se pojavio pre nešto oko dve godine, mnogo više bio na „vešalima“ nego na policama i lagerima parfimerija. TikTokeri su nemilosrdno šibali po proizvodima a slušanje rivjua, neretko je izazivalo potrebu slušaoca da se pokrije po licu od nelagode: alergijske reakcije korisnica preplavile su internet a sve zbog odsustva disklejmera koji bi konzumenta informisao o alergenu – snimci pocrvenelih lica bukvalno su buknuli mrežom. I ambiciozno predstavljen proizvod za usne, watermelon slice, „proslavio“ se po reakcijama najvše nalik opekotinama!
U korak ih je pratio i proizvod za koji su devojke tvrdile da je izazvao upalna stanja ponajviše nalik aknama, uz obrazloženje, da ih nikada pre nisu imale. U međuvremenu, Hailey je odgovorila – trudnoćom. Timovi za unapređenje skin care linije radili su punom parom, od proizvodnog pogona, do kriznih PR timova.
Nakon gomile uspona i padova Hailey Bieber je rešila da ide dalje, nedavno izbacivši cute Pocket Blush kolekciju, mini rumenila u stiku. Influenserke su otvarale giftove i testirale rumenila pred kamerama i nametnuti zaključak više je nego jasan – rumenila su dobra, snažno pigmentovana i drugačija po teksturi i namazu. Naime, za razliku od primarne karakteristike stik – rumenila, a to je tek odsjaj željene boje na obrazu sa dominantnim glovy efektom, Haileyne pocket „bebe“ ostavljaju drugačiji utisak.
Već prvo nanošenje boje, snažnog je inteziteta, neodoljivo podsećajući na „krečastu“ teksturu, na nešto što se ne da ublendati, umekšati i pretvoriti u ono šta rumenilo treba da bude. Ali taj premaz neodoljivo koketira sa snagom akrilne boje i mami da ga dotakneš beauty blenderom, da vidiš hoće li se dogoditi magija. I događa se – snažni pigment se razbija i postaje blaži ali ono što ostaje, jeste nedvosmisleno prisustvo beline, i to magličasto guste!
… and how it’s going
Isprva, influenserke su bile oduševljene, ali samo je jedna bila dovoljna da se savršena slika pomuti: tamnoputa beauty influenserka, Gooloria, podsmehom je reagovala testirajući skoro sve nijanse Rhode pocket blush – a! Rumenila je opisala kao „pepeljasta“ i siva, ma kako roze ili braon u osnovi bila. U par rečenica je proizvode svela na nivo pokušaja uz sugestiju da su nešto na čemu definitivno treba poraditi. Svaki proizvod ne mora odgovarati svakome, to je jasno, i ne bi bilo mesta drami da se nije potkrala realna greška, i Gooloria ju je našla: kolekcija je puštena u prodajnu kampanju uz sledeće karakteristike – za sve vrste i boje kože!
Ovo je naljutilo influenserku i Instant je glasno poručila, nemoj predstavljati proizvod nečim ako on to nije! Nije prošlo dugo dok se u komentarima pojavila i reč rasizam. Epilog se nije razvio u sagu – Hailey Bieber je poslala Gooloriji poboljšanu, unapređenu verziju kolekcije. Sve je dočekano ispred kamere naravno, uz ogroman likujući osmeh influenserke, i odgovor da nije loše za nekog „ko se samo žali,“ kako su je u komentarima pojedini okarakterisali. Objasnila je da su upravo to promene koje možeš da izazoveš kada se čvrsto zauzimaš za sebe, ma kakvom se brendu ili gigantu obraćao. Završila je oduševljena novim rumenilima uz zahvaljivanje Hailey što je uvažila njeno mišljenje, prepoznavši je i kao osobu, a ne samo kao korisnika.
Da li su poboljšane verzije rumenila zaista izgubile pepeljasti ton ili je samo ego influenserke dodao obrazima više sjaja, to ostaje da bude testirano.
U međuvremenu, Hailey Bieber je nastavila da hendla svoju ne tako dobru imidž – picture, dobre supruge i nove mame, Selenine omražene rivalke i beauty proizvođača u nastajanju, neminovno ostavljajući otvoreno pitanje – kada je more šoubiznisa tako burno, kako joj uspeva da bude tako dobra riba?
Foto: Instagram