Pretraga

5 prirodnih francuskih brendova koje želimo u svom kupatilu

5 prirodnih francuskih brendova koje želimo u svom kupatilu

Tekst: BURO.


Francuski šik, Francuskinje, je ne sais quoi faktor... Ceo svet se trudi da pronikne u njihove tajne, pogotovo one koje se tiču mode i lepote. Svi znamo da su majice na prugice apsolutno nezamenljive, da se Bioderma nalazi u većini francuskih kupatila, isto kao i Embryolisse. Ali šta se krije u njihovom arsenalu, a da nije dostupno svuda? Ne bi trebalo da vas čudi da se radi o brendovima, od kojih neki postoje i veoma dugo, koji su pre opšte pomame bili organski, "čisti" i što prirodniji. Neki su otkrili nov život sa ovim trendom, neki su sve vreme na vrhu (tajnih) oružja. Donosimo vam pet za koje apsolutno treba da znate, a čim vam se ukaže prilika i da ih probate.

Officine Universelle Buly

 

Buly 1803 je možda i najstariji i najfamozniji od svih organskih francuskih beauty brendova, a nedavno je doživeo preporod. Inspirisan načinom na koji su stari Grci koristili biljke i za lekove i za kozmetiku za negu i ulepšavanje, ova potpuno prirodna linija nudi ultra-luksuzne proizvode kao što su ulje za telo sa lekovitim lišajevima iz Škotske, pasta za zube sa karanfilićem i đumbirom i mleko za telo sa ružom iz Damaska.

Svi proizvodi su u prelepoj ambalaži od stakla, metala i papira na koju su odštampani originalni crteži za svaki od proizvoda koji datiraju iz… pogodili ste, 1803. godine. Nećete imati snage da ih bacite pa se nemojte čuditi ako počnete da ih koristite i kao dekoraciju po celoj kući, dostojne su Guccija (a nekako sumnjamo da su završile i kao deo Micheleove inspiracije).

 

Typology

 

Veganska kompanija fokusirana na najkvalitetnije sastojke koji se mogu pronaći, a koji su toliko prirodni da se mogu pojesti, kao na primer prah od brusnica ili ulje avokada. Cene Typology proizvoda su izuzetno niske za nivo kvaliteta koji se nudi zato što su iz lanca prodaje isključeni svi posrednici - sve se prodaje isključivo online i direktno korisnicima.

Njihovi serumi sa aktivnim sastojcima spadaju u najozbiljnijih pripadnika kategorije cosmeceuticals koji se proizvode u Francuskoj.

 

Lebon

 

Bračni par Stéphanie i Richard Palacci osnovali su luksuzni brend pasti za zube i oralnu higijenu 2015. godine. Ona, istoričarka umetnosti i fotografkinja, on farmakolog specijalizovan za dermatološku kozmetiku, zajedno su svoju ljubav prema svemu što je prirodno i etički pretočili u preparate za oralnu higijenu. Pranje zuba je prva i poslednja stvar koju svako od nas radi svakog dana, a ovaj dvojac je želeo da napravi paste za zube namenjene onima koji ne pravi kompromise između zdravlja, ekologije, dizajna i, zašto da ne, luksuza.

Njihov koncept je da taj svakodnevni ritual treba da bude “dvominutni trenutak” koji svako od nas koristi za introspekciju i povezivanje sa samim sobom. Ideju su dobili za vreme boravka na Kostariki, okruženi divljom vegetacijom i prirodom. Zato je i brend inspirisan prirodom, njenim elementima i surferskim načinom života, uz suptilni dodatak glamura.

 

Bastide

 

Ako su polja lavande, belo platno na povetarcu, rosé i razbarušena kosa na listi vašeg idealnog beauty i životnog scenarija, obožavaćete Bastide. Tradicionlani francuski brend je revampovan i redizajniran od strane dve ikone beauty industrije - frizera Frédéric Fekkai i njegove žene Shirin von Wulffen. Danas je cela paleta proizvoda formulisana isključivo sa biljnim sastojcima, esencijalnim uljima, izvorskom vodom i medom koji su poreklom iz same Provanse, a prave ih zanatlije koje se na francuskom zovu beautisans i koji koriste znanje o francuskoj kozmetici prenošeno i čuvano sa generacije na generaciju.

Proizvodi sa etiketom Bastide su 100% bez štetnih sastojaka, a uglavnom su upakovani u ambalažu koja se može reciklirati. Dakle, uživajte do kraja potpuno mirne savesti.

 

Leonor Greyl

 

Ovo je brend za kosu koji, sa dobrim razlogom, u Francuskoj ima kultni status ali je van nje poznat isključivo i samo u insajderskim krugovima. Bukvalno je nemoguće pogrešiti sa bilo kojim od njihovih proizvoda ali posebni status imaju tretmani za pre pranja kose - trend koji je tek nedavno uzeo maha kod ostalih brendova.

Transformacija od suve slame do najglatkijih svilenih vlasi je zagarantovana. Verujte nam, treba vam. Božanstveni mirisi su (samo) nus pojava ali, čini nam se da bi i sami za sebe bili dovoljan razlog da kupimo proizvode sa etiketom Leonor Greyl.

 

 

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor

Ostavite komentar