Pretraga

Bizarni trend: beauty Youtuberi namerno uništavaju kosu da bi dobili što više pregleda

Bizarni trend: beauty Youtuberi namerno uništavaju kosu da bi dobili što više pregleda

Tekst: BURO.


“Brad, ako gledaš, ovaj video je za tebe.”

Fail! Brad Mondo, molim te, pogledaj me!!”

“Gledaj nas, Brad Mondo!!”

Ako ste, kojim slučajem, pomislili da ste propustili rađanje nekog novog One Directiona, opustite se. Nije tako strašno, ali propustili jeste i to rađanje novog trenda među onima koji pokušavaju da budu beauty vlogeri: uništavanja kose da bi se dobili pregledi tako što će vas Brad Mondo spomenuti u svojim videima.

Brad Mondo je, za neupućene, THE YouTube frizer.

Svoj YouTube kanal započeo je pre neku godinu, a pre otprilike tri godine otkrio je format sadržaja koji mu je doneo sadašnjih 5.95 miliona pratilaca: komentarisanje toga šta drugi ljudi u svojim videima rade sa kosom. Danas, na osnovu svoje serije “Hairdresser Reacts” ima i salon i liniju proizvoda XMondo Hair, milionske pratioce i na TikToku i Instagramu i, rečju, bazu fanova odanih do groba. Groba kose, that is.

Naime, pošto ljude čije videe komentariše redovno i pošteno linkuje, naći se u nekom od njih predstavlja put do (Mondove) ogromne baze gledalaca. Oni koji su imali sreću da svojom sprženom kosom u ruci privuku Bradovu pažnju dobili su i broj pregleda koju sami nikada ne bi uspeli da dostignu pa je samim tim uništavanje sopstvene kose među wanna be beauty influenserima postala nova sportska disciplina.

Od marta ove godine, tačnije od trenutka kada je planeta naglo usporila (i još uvek se nije vratila na pređašnji broj obrtaja što možda i nije tako loša stvar, ali to je druga tema), kosa je postala pravi poligon izražavanja pomalo kreativnosti, a malo više mentalnog stanja. Ono što je na Instagramu bio trend pastelnih nijansi, na YouTubeu su naravno bili amaterski videi i to sa veoma različitim rezultatima i posledicama. Bilo kako bilo, sadržaj na temu kose i “quarantine made me do it” naslovima. Trend roze frizura još uvek nije prestao ali većina nije Kaia Gerber koja na speed dialeu ima @guidopalau da je korak po korak vodi kroz proces.

Sam Brad počeo je da snima videe u formi tutorijala kako bi svojim entuzijastičnim pratiocima pružio savete o farbanju kose ili, na primer, o tome kako da sami sebe ošišaju. Zatim je nepravio i videe u kojima komentariše videe onih koji te savete isprobavaju. Ok, počinje da izgleda kompikovano - iako u osnovi nije.

Trenutno stanje jeste nebrojeno videa sa farbanjem, šišanjem, stavljanjem minivalova i šta još za koje ne postoji druga reč osim cringe ali ih ljudi gledaju hipnotisani kao automobilskom nesrećom za koju vide da će se desiti i ne mogu da odvoje pogled. Oni koji ih prave - često i u više navrata - to rade iz različitih razloga. Najčešći je, i realno najiskreniji što je pošteno, jeste taj da traže popularnost. Možda nekom ko je stariji deluje ekstremno ili očajnički ali suštinski se ne razlikuje ni po čemu od običnog izazova u osnovnoj školi koje popularni klinci zadaju drugima. Drugi tvrde da ove videe prave za “opšte dobro” kako bi ljudi shvatili da neke stvari ne treba da se rade kod kuće, već da ih treba prepustiti profesionalcima. Treći tvrde da im je lakše što su svoje greške objavili i dobijaju podršku interneta sa svih strana…

U osnovi svega, opet očajnička potreba ljudi da se dopadnu, a ostalom, šta je šaka kose za takvu nagradu? Svakako će opet izrasti.

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor

Ostavite komentar