Pretraga

Dela, ne reči: otkrijte 3 nova kozmetička brenda koji se zasnivaju na gender-neutral konceptu

Dela, ne reči: otkrijte 3 nova kozmetička brenda koji se zasnivaju na gender-neutral konceptu

Tekst: BURO.


Svaka promena započinje tako što se o nekom problemu prvo govori ali ukoliko se ne pređe sa reči na dela, ta priča znači veoma malo. U svetu kozmetike koji bi, po difoltu trebalo da bude otvoreniji prema različitostima, klima se polako menja ali ako smo tek nedavno počeli da govorimo o tome koliko su drag queens zadužile industriju, jasno je koliko je još dug put pred nama. Pioniri poput vizionarskog brenda Illamasqua ili mlađeg Milka počeli su da krče put, a sada vam donosimo i tri beauty koncepta nove generacije koja bi trebalo da upoznate - i podržite ako je ikako moguće. 

Njihovi timovi su mladi, energični i raznovrsni (i različiti) po svim osnovama pa su i proizvodi koje su stvorili pravo malo bogatstvo - od šljokica i raznobojnih boja pa sve do ozbiljno prefinjenih mirisnih nota. Zapratite ih, oni su budućnost.

FLUIDE

Dela, ne reči: otkrijte 3 nova kozmetička brenda koji se zasnivaju na gender-neutral konceptu (фото 1)
Dela, ne reči: otkrijte 3 nova kozmetička brenda koji se zasnivaju na gender-neutral konceptu (фото 2)
Dela, ne reči: otkrijte 3 nova kozmetička brenda koji se zasnivaju na gender-neutral konceptu (фото 3)

Iako postoji svega dve godine brend Fluide izborio se za svoje mesto na beauty mapi sveta zahvaljujući ne samo svojim proizvodima već filozofijom da prave šminku za svakog, a njihov slogan Makeup for Everyone ovo nedvosmisleno daje na znanje celom svetu. Iako je napravljen iz queer perspektive i inspirisan i namenjen queer zajednici, svi smo pozvani da se pridružimo zabavi!

ARQUISTE

Dela, ne reči: otkrijte 3 nova kozmetička brenda koji se zasnivaju na gender-neutral konceptu (фото 4)
Dela, ne reči: otkrijte 3 nova kozmetička brenda koji se zasnivaju na gender-neutral konceptu (фото 5)
Dela, ne reči: otkrijte 3 nova kozmetička brenda koji se zasnivaju na gender-neutral konceptu (фото 6)

Tradicionalna percepcija polova igra ogromnu ulogu u svetu parfema, a Carlos Huber osnivač brenda Arquiste odlučio je da to promeni: "Kako ja doživljavam parfeme, radije bih im čuvao karakter nego ih nudio jednom rodu. Mirisi nemaju rodove, ljudi su ti koji su im ih pripisali." Ovo je možda najbolje objašnjenje vezano za ovu temu koje smo ikada čuli.  

JECCA

Dela, ne reči: otkrijte 3 nova kozmetička brenda koji se zasnivaju na gender-neutral konceptu (фото 7)
Dela, ne reči: otkrijte 3 nova kozmetička brenda koji se zasnivaju na gender-neutral konceptu (фото 8)
Dela, ne reči: otkrijte 3 nova kozmetička brenda koji se zasnivaju na gender-neutral konceptu (фото 9)

Šminkerka Jessica Blackler osnovala je svoj brend Jecca Blac kao odgovor na pitanja i potrebe svojih trans klijenata i pratilaca koji nisu mogli da se identifikuju sa onim što im se nudilo na tržištu. Njeni neverovatno uspešni kursevi pretočeni su u proizvode namenjene svima. "Kada bih samo pravila za trans zajednicu, ne bih bila zapravo inkluzivna zar ne?" izjavila je.

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor

Ostavite komentar