Nemam problem sa beauty brendovima poznatih i mišljenja sam da svako ima pravo da proda svoju priču i proizvod dok god ima zainteresovanih. Malo me iživcirala Kim Kardashian koja laže ljude oko tretmana i zahvata koje je uradila i tvrdi da joj je koža zategnuta i potpuno glatka u 41. godini života zbog tri tretmana laserom i dobre nege. Ako išta znate o nezi kože, i ako ste došli u kasne 30-e ili ste u 40-im, jasno vam je da Kardashian prodaje maglu. Brend joj je doživeo flop na tržištu zbog svoje jako visoke cene i činjenice da su je ugledni beauty vlogeri “pokopali” u recenzijama. Svi koji su probali SKKN, a da nisu plaćeni da ga reklamiraju, izjavili su da se radi o proizvodima osrednjeg kvaliteta, a da je cena suluda. Ipak, to što su SKKN proizvodi još uvek dostupni na webu ne znači da se nisu uopšte prodali. To znači da je Kim u prodaju pustila puno veću količinu nego, na primer, Hailey Bieber koja je rasprodala svoj asortiman u roku od dva dana. Taj sold out momenat je u većini slučajeva takođe marketinški trik jer poznate osobe puste ograničenu količinu proizvoda koji će se sigurno prodati zbog broja pratilaca i onda se stvara hajp rasprodatog. Ako imate 30 miliona pratilaca i u prodaju pustite 200 krema, male su šanse da tih 200 komada neće nestati sa virtuelnih polica. Vrlo jednostavno.
Kad smo kod Hailey Bieber i brenda Rhode, obavestićemo ćemo vas da su nedavno dopunili količine za prodaju. Njene cene su daleko pristupačnije od onih koje ima Kardashian i targetiraju mlađu publiku koja je prati i kopira. Devojke u 20-im žele da imaju njenu sjajnu kožu koja izgleda kao da nema pora. Hailey izgleda jako prirodno, zdravo i nenamešteno što se napokon i primilo kao trend među mlađim devojkama koje su jedno vreme postale target publika za dermalne filere i sve zahvate koji se inače praktikuju u kasnijim godinama života. Proizvod koji Rhode i sama Hailey najviše guraju jeste Peptide Fluid. Peptidi se koriste u kozmetici jako dugo, ali nam se čini da su sada opet u porastu popularnosti i da su na tom mestu za mladu generaciju potrošača zamenili hijaluronsku kiselinu kao „it“ aktivni sastojak.
Realno, to je Instagram ten koji možete da uhvatite na videu ili na fotki. Šanse da ćete ceo dan šetati gradom ili izdržati večernji izlazak sa kožom koja sjaji kao na Instagramu su minimalne (da ne napišemo nikakve). Ovde stvarno nije tema lažnog oglašavanja za koje neki optužuju Hailey, već jednostavno dobre marketinške priče koja se zavrtela oko osnivačice brenda i njene savršene kože. Naravno da je svima jasno da Hailey Bieber ne koristi samo Rhode na svojoj koži i da ima pristup svim najboljim dermatolozima u Los Angelesu, ali nisu ni usne Kylie Jenner punije od lip kita u boji mesa, zar ne? Rhode ima i ulja za usne koja svi hvale, od beauty blogera do kupaca, pa ako želite da budete deo ove nove Instagram beauty atrakcije, probajte njih.
Poenta priče je: kupujte stvari koje vam se sviđaju ako možete sebi da ih priuštite i ako vas je uhvatio hajp. Bilo bi dobro da nisu skupe jer nema ništa goree od bacanja novca na neki „čudotvorni“ serum koji vam neće dati to čudo koje obećava. Bieber stvarno nije obećala ništa. Malo sjaja, jednostavnu kozmetiku sa svima poznatim aktivnim sastojcima i relativno pristojne cene. Lažni dugotrajni sjaj je ionako moto Instagrama otkad je osnovan i to u svakoj kategoriji života, ne isključivo u kategoriji kože lica.