Ona nije slatka američka devojka iz komšiluka krupnih setnih očiju kakve muzička (i modna) industrija stalno gura u prvi plan. Dani Miller bi više odgovarala uloga riđokose pegave poćerke savremene muzičke scene, koja na svakom koraku rastura ideju o tome kako danas treba da izgleda jedna stylish žena na pozornici. Pank princeza koja svetom širi prijateljstvo i muziku. Njen bend Surfbort je poslednja (i jedina?) njujorška prava pank grupa i, da, dobro ste prepoznali, ime je dobio po rečima koje Beyoncé ponavlja u pesmi „Drunk In Love“. Millerova na nastupima vrišti-peva o sladoledu, Trampu, belcima na pikniku, a njihov zvuk je čudan spoj hipi-ljubavi i panka za milenijalse. Privukli su pažnju najrazličitijih obožavalaca, među kojima su se našli i Alessandro Michele i Michaela Tafuri koja ih je angažovala da sviraju na otvaranju Gucci butika u njujorškom Sohou prošlog septembra. Danas je zaštitno lice čak dve Gucci kampanje istovremeno.
Iako u poslednje vreme često igra ulogu modela, to čini jedino za brendove koje privatno poštuje, kao što su Gucci i Marc Jacobs. Posebno zadovoljstvo joj je pričinilo to što se u kampanji za Gucci Pre-Fall pojavljuje sa ostalim članovima svog benda. „To je bilo jako kul, pošto su neki ljudi, i to baš u modi, opsednuti time da po svaku cenu budu lepi i mladi. Ja mislim da možete sjajno da izgledate u bilo kojim godinama. Drago mi je što je Alessandro to prepoznao u mom bendu. A i oni su se savršeno proveli na snimanju.“ kaže o tom iskustvu.
Što se njenog (sada slavnog) osmeha tiče, ranije su kolale glasine da je sama sebi izvadila zube kako bi izgledala što neobičnije ali to nije istina. Rođena je bez očnjaka, kao malu su je druga deca maltretirala i dok je odrastala osećala se kao da mora da se šminka da bi sakrila bubuljice i bila privlačnija. Kao i većina, imala je potrebu da skriva svoje mane sve dok nije odlučila da izvrne stvari naopačke i svoje nedostatke počne da doživljava kao snagu. I zaista, kada pogledate izbliza te crvene usne razvučene u osmeh, te nesvakidašnje zube, na neki čudan način počnu da vam se sviđaju sopstvene nesavršenosti. A to je osećaj koji beauty kampanje, priznaćete, (nedopustivo) retko izazivaju.