U sklopu nedavnog eventa, održanog od 5. do 7. decembra na jezeru Bled, influenseri sa 10 tržišta, zajedno sa nekoliko novinara, učestvovali su u trodnevnom druženju organizovanom od strane mejkap-brendova essence i Catrice.
Prve večeri obeležena je opuštanjem u spa-zoni, a brendovi essence i Catrice prezentovali su proizvode za negu kože i opuštanje, a važno je napomenuti da su essence i Catrice proizvodi cruelty-free i vegan, čime je naglašena posvećenost brendova prema odgovornom pristupu lepoti i nezi kože.
Drugi dan započeo je šetnjom uz jezero Bled, svi učesnici nosili su ružičaste šubare i buce i stvorili veseli prikaz koji je oživeo celi Bled. Posle šetnje krenula je vožnja brodićima uz obilazak Bledskog ostrva, gde su imali priliku da upoznaju ostrvo, pozvone na zvono želja i probaju lokalne poslastice. Pri povratku sa ostrva organizovan je snežnobeli i roze ručak / parti uz essence proizvode i DJ-a.
Dan je završio večerom u Dvorcu Bled gde su svi učesnici postali orašari na jednu noć. Dodatni element iznenađenja bilo je izvođenje vitezova na bledskom dvorcu.
Pravi muški orašari, koji su bili atrakcija na dvorcu, dodali su autentičnost i čaroliju celom doživljaju, stvarajući magičan spoj sa novom Catrice kolekcijom – Magic Christmas Story.
Magična lepota Bleda, kao i mejkap-proizvoda essence i Catrice zaslužni su za snažan utisak i nezaboravno iskustvo.
Pogledajte kako je bilo: