Makeup brendovi essence i Catrice priredili su pravi Pearl Hunt spektakl na Ohridu – trodnevni beauty event koji je okupio novinare i influensere iz cele regije i pretvorio ga u najzabavniju potragu za lepotom do sada, upotpunjen najnovijim trendovima u beauty svetu.
Već pri samom dolasku, gosti su znali da ih čeka nešto posebno – u sobama su ih dočekali goodie bagovi, mali saveznici u pustolovini koja je bila pred njima.




Osim vodootporne maskare koja je prkosila kiši i talasima, rumenila koje je darovalo svež izgled
i cele palete proizvoda koji su ulepšavali svaki trenutak, tu je bila i posebno osmišljena beauty mapa. Ona je goste vodila kroz izazove, otkrivala im put do skrivenih bisera i dodala avanturi poseban šarm.
Prvi deo eventa bio je u znaku makeup brenda essence i essence gusara! Gosti su postali pravi mornari i gusari, bacili se u hunt za zabavom i učestvovali u izazovima koji su doneli puno smeha i zajedništva.
Jesu li biseri pronađeni? Reći ćemo samo da je borba bila napeta sve do samog kraja.



Ohridsko jezero postalo je kulisa za najveseliju plovidbu – pinky brod, DJ i dobro raspoloženje. Pogledi s broda, ručak na splavu i energija ekipe doneli su pravi lifestyle trenutak u kojem je essence još jednom dokazao da njegova strategija MAKE BEAUTY FUN na ovom eventu zaživi u punom sjaju.
A na brodu, uz muziku i zabavu, ta poruka se pretvorila u MAKE BEAUTY LOUD! – glasnu, veselu i nezaboravnu essence avanturu.



Nakon gusarskih avantura, došao je red na pravi biser, makeup brend Catrice. Potraga je završena. Gala večera bila je glamurozna, uz otkrivanje „najvećeg bisera“ – centralne dekoracije lokacije koja simbolizuje sofisticiranost i bezvremenski šarm brenda.



Poseban highlight večeri bile su biserne ogrlice, dar porodice koja je čuvala tajnu stvaranja ohridskog bisera. Ovaj trenutak dodatno je naglasio Catrice strategiju i snažan slogan OWN YOUR MAGIC – jer prava čarolija lepote leži u autentičnosti i samopouzdanju.
Atmosferu su dodatno obogatili nastup Nacionalnog ansambla Tanec, čija kolekcija od 3.000 autentičnih kostima izuzetne vrednosti i lepote svaki njihov nastup pretvara u poseban audio-vizualni doživljaj, te nezaboravan glas Tamare Todevske, koja je rasplesane pirate i mornare povela u noć.


Na eventu su bili izloženi najnoviji proizvodi essence i Catrice brendova koji donose trendove za sezonu jesen/zima, uz neizostavne bestselere koje beauty zajednica već obožava.
Gosti su uživali u isprobavanju noviteta, toplih tekstura i modernih varijanti makeupa koje odgovaraju svakom stilu – od hrabrih lookova do sofisticirane elegancije. To je bio trenutak u kojem se hunt za zabavom spojio s otkrivanjem pravih bisera beauty sveta.




Lepota ne staje na makeupu – essence i Catrice su ovim eventom poslali i snažnu poruku odgovornosti. Brendovi su donirali sredstva za očuvanje endemske ohridske pastrve, čime su pokazali da su Pearl Hunt i biser Ohrida ne samo simbol glamura, već i brige za prirodu i zajednicu.
Pearl Hunt je pokazao sve čari Ohrida – od plovidbe i gusarskih izazova, do gala večere pod svetlima bisera. essence je doneo razigranu hunt atmosferu, dok je Catrice dao završni touch – pravi biser večeri.
Rezultat? Event koji će se pamtiti kao najbolji trodnevni beauty spektakl do sada – spoj tradicije, modernog lifestylea, makeup magije i održivosti!
Foto: Promo