Jedna stvar koju vrlo cenimo jeste estetika. Volimo lepe stvari i radimo u industriji koja neprestano stvara beauty proizvode koje, pored svoje učinkovitosti, određuju dobar dizajn kao prioritet.
U to ime, otkrivamo vam izuzetne i manje komercijalizovane niche brendove koji zaslužuju pažnju ne samo zbog svojih revolucionarnih formula, već i zbog ambalaža čija će estetika da vas oduševi.
Zašto ne popunite svoju beauty policu sa proizvodima koji izgledaju jednako lepo kao što ćete se i osećati kada ih koristite? Nema potrebe da žrtvujete estetiku zarad efektnosti. Bez obzira na to koji je vaš lični stil ili vajb, postoji dobra šansa da ćete na ovom spisku pronaći vaš sledeći omiljeni beauty brend.
OFFICINE UNIVERSELLE BULY
Ovaj francuski brend lepote je osnovao Jean-Vincent Bully čak 1803. godine u Parizu, a zatim su ga „oživeli“ francuski par Ramdane Touhami i Victoire de Taillac-Touhami, 2014. godine. I dan danas mu je sedište u Parizu, s time što ima više od 25 prodavnica širom sveta. Brend je najpoznatiji po svojoj vintage estetici i svojim parfemima, mirišljavim svećama, sapunima i biljnim uljima.
VACATION INC.
Vacation Inc. se opisuje kao ona vrsta kreme za sunčanje koji vas vraća u bezbrižna leta iz detinjstva, a njihov dizajn to i potvrđuje. Retro izgled ambalaža je fenomenalno urađen, spajajući nostalgiju sa promišljenim marketing planom.
TYPOLOGY
Slično brendovima kao što su The Ordinary i The Inkey List, Typology je francuski brend čiji je prioritet dermatološka kozmetika i šminka sa fokusom na prirodne sastojke. Naravno, serumi, kreme i parfemi se nalaze u efekentim i minimalističkim bočicama koje podsećaju na staromodne farmaceutske proizvode.
SALT & STONE
Kreiran u skladu sa prirodnim svetom, Salt & Stone cilja na to da kombinuje aktivne sastojke iz mora i sa planine sa naukom o koži za iskustvo koje umiruje i obnavlja. Od nedavno je ovaj brend dostupan i onlajn u Srbiji, na Pure Market sajtu.