
Bili smo u Parizu na otvaranju izložbe Le Grand Numéro de Chanel
Ova nedelja bila je zaista posebna. Naime, naša osnivačica Miroslava Damjanović prisustvovala je otvaranju dugo očekivane izložbe Le Grand Numéro de Chanel u Parizu postavljene na jednoj od najprestižnijih pariških adresa u Grand Palais Éphémère.
Nezaboravno iskustvo posvećeno parfemima legendarne kuće započinje u delu izložbenog prostora koji je osmišljen kao kolosalni trg sa kog vode razni putevi, kao pravi mali vrtlog mogućnosti pod svodom ukrašenim svetlucavim simbolima među kojima se lagano otkrivaju predimenzionirane bočice parfema od kojih svaka predstavlja ulaz u drugu dimenziju. Savršeno prostorno dočarana esencija Chanel parfema koji se ne mogu do kraja definisati, koji su više ogledalo stile nego svojih sastojaka.

Ovo multidimenzionalno interaktivno iskustvo namenjeno je svim zaljubljenicima u parfeme i posebno u Chanel mirisne note, a poziva nas da pratimo svoju srećnu zvezdu i otkrijemo legendu. Chanel alhemija inspirisala je neke od najvećih umetnika čiji su se radovi po prvi put našli sakupljeni na jednom mestu, povezani neponovljivim Chanel parfemima koji nam pružaju intenzivna i bogata iskustva, otkrića i osećanja, i koji obične životne trenutke pretvaraju u vanserijska iskustva.


Po rečima globalnog kreativnog direktora za parfeme i kozmetiku kuće Chanel, Thomasa Dupré de Saint Maura, Le Grand Numéro de Chanel vodi se idejom da nas inspiriše da se prepustimo sanjarenju, da pronađemo svoj sopstveni put dok putujemo iz jednog univerzuma u drugi. Iz tog razgloga izložba nije planirana tako da je obilazite po nekom posebnom redosledu već da kroz nju lutate, otkrivate je, podelite praznični duh, pomalo podseća na otkrivanje pariških izloga okićenih za Božić. Njen cilj je da nas podseti na ulogu koju parfem može da ima, način na koji ističe svačiju ličnost, način na koji utiče na našu ideju i poimanje lepote. Složićete se da je parfem više od imena, bočice, čak i samog mirisa; on je sve ono što nam pada na pamet kada ga osetimo i udahnemo, sve ono što budi kada ga nosimo. On ima ogroman uticaj na naša osećanja, samopouzdanje, raspoloženje i želje.



"Način na koji komuniciramo o nekom parfemu je izraz našeg stila i vizije," dodaje Thomas Dupré de Saint Maur. "Na primer, Chance je otelotvorenje Chanel ideje da nam je za sreću u životu uvek potrebno i da "imamo sreće" ali da to podrazumeva i mnogo rada." Izložba Le Grand Numéro de Chanel daje priliku da se otkriju sva lica nekog parfema zato što priča njegovu celu priču, koja se obično daje samo u delićima. Kada je legendarni N°5 u pitanju, izložba istražuje i njegov kulturološki i istorijski uticaj uz retrospektivu najbojih kampanja koje su ga pratile, kao i njegov uticaj na umetnost putem serije umetničkih dela koja je ovaj parfem inspirisao.

Ulaz na izložbu je slobodan ali se, zbog očekivanog velikog interesovanja, preporučuje ragistracija unapred, a počela je 17. novembra. Ukoliko planirate put u Pariz između 15. decembra i 9. januara naredne godine, za obilazak izložbe možete se prijaviti na zvaničnom linku. Vidimo se tamo!