Pretraga

Garance Doré lansirala je beauty brend, imamo sve informacije

Garance Doré lansirala je beauty brend, imamo sve informacije

Tekst: BURO.

Garance Doré je žena reinvencije ali i bezvremene klasike. Zvuči kontradiktorno, znamo. Ali ako je pratite (a znamo da je pratite), onda su vam već poznate njene životne promene: selidba u Njujork i dostizanje statusa možda najpoznatije onlajn Francuskinje još pre nego što su društvene mreže preplavljene istim, zatim radikalan rez i selidba u Los Anđeles i nova veridba sve uz promenu koncepta sajta, a sve da bi ga nakon nekoliko godina zamenila škotskim brdima. Sve smo ovo pomno ispratili, pretplatili se na njen newsletter... A onda su sve fotografije sa njenog Instagram profila jednostavno nestale, a umesto njih se pojavile tube i kutijice u zelenoj boji. Da, Garance je ponovo napravila zaokret i lansirala brend za negu kože.

Kako smo saznali, brend Doré rođen je iz zajedničke strasti prema nezi i wellnessu same Garance i njene poslovne partnerke Emily Yeston, a predstavlja samu esenciju francuskog pristupa nezi: jednostavnost, učinkovitost, prirodnost i održivost. Sve na najvišem mogućem nivou, razume se.

Njih dve odlučile su da redizajniraju proizvode koje su koristile u mladosti, one koje su dobijale od majki, delile sa drugaricama. Ne sadrže agresivne sastojke koji mogu iritirati kožu, čuvaju njen zaštitni omotač i obnavljaju je dok istovremeno pružaju nežnu i intenzivnu hidrataciju. Ovo su proizvodi koji treba da nam minimizuju vreme koje trošimo na negu i pruže nam više vremena da živimo svoj život. Za sada su u ponudi tri: nežni čistač, krema za hidrataciju, balzam za negu (pošto svi znamo da nema francuske kozmetike bez univerzalnog balzama) i seta koji se sastoji od čistača za lice i kreme. Pogledajte ih i sami - mi već smišljamo kako da ih se domognemo.

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor