Zašto ne vratiti pesak na stadion? Da ideje koje isprva deluju nemoguće, uz pravo vođstvo i viziju, na kraju daju spektakularne rezultate, dokazuje zlatna medalja koju je upravo osvojila marketing & event agencija M2Communications na prestižnom međunarodnom takmičenju Eventex Awards – za Desert Rose party, koji je održan prošle godine na stadionu Tašmajdan, povodom 5. BURO. rođendana. Zlatna medalja, dokaz je izuzetnosti, jer se ove godine M2C izdvojio među čak 1239 prijava iz 59 zemalja sveta, a dodelio ju je stručni žiri, sastavljen od vrhunskih profesionalaca iz industrije, koji je Desert Rose prepoznao kao vrhunac kreativnosti, inovacije i izvedbe.

A kako je sve počelo objašnjava M2Communications.
OD IDEJE DO PUSTINJE
Šta nas je navelo da delimično zaboravljeni betonski stadion u centru Beograda pretvorimo u pustinju na otvorenom, inspirisanu univerzumom filma Dina?
Sve je počelo naletom kreativnosti, a sa klijentom kao što je BURO, koji je bio više entuzijastičan nego skeptičan, mašti nije bilo granica. Misija je bila jasna: organizovati monumentalnu proslavu rođendana.
Dogodilo se to na istorijski značajnom Tašmajdanskom stadionu u Beogradu, koji je transformisan u pustinjski raj inspirisan svetom filma Dina: Drugi deo. Događaj je održan 13. juna, pod zvezdanim nebom, a okupio je ljude iz javnog života, predstavnike medija i influensere na večeri umetnosti, performansa i kulinarskih užitaka.
TRI ZONE

Svaka od tri zone događaja imala je svoju specifičnu muzičku podlogu i zvučne efekte koji su vodili goste na celom putovanju: od zone za koktele dobrodošlice i zvuka gonga koji je označio početak glavnog dela večeri, kroz tunel ispunjen dimom i peskom sa zavesama koje zaklanjaju pogled, sve do ogromne centralne arene, obasjane spektakularnim svetlosnim dizajnom, animacijama i scenografijom od stakla i reflektujućih površina koje su činile da svetlost pleše po pesku na očaravajuće načine.
Raspored sedenja bio je u neobičnom romboidnom obliku, što je rezultiralo upečatljivim snimcima iz drona.

PROGRAM VEČERI
Nakon što su se gosti smestili, zvanični program je počeo gitarskim nastupom talentovanog mladog studenta Muzičke akademije – performans koji je poslužio kao uvod u veče. Tokom njegove svirke, naš kulinarski tim je poslužio prvo od četiri jela iz večernjeg menija. Usledio je govor direktorke Bojane Damjanović, koja je zahvalila gostima na prisustvu i podelila planove o budućim inicijativama brenda.
Program se nastavio pažljivo osmišljenim, petnaestominutnim plesnim performansom savremenog baleta. Blaga kiša dodala je dodatni ugođaj gostima koji su uživali u nastupu, a vatreni performans doneo je snažan vizuelni utisak koji je izazvao oduševljenje.

Nakon muzičkog dela i plesnog performansa, gosti su nastavili da slave BURO. rođendan igrajući (neki i bosi) po rosnoj kiši uz DJ nastup, dok je iznenađenje večeri bio vatreni show u izvođenju našeg umetničkog direktora.
CILJEVI, PLANIRANJE, REALIZACIJA
Primarni cilj događaja bio je da se BURO. pozicionira kao drugačija, originalna medijska platforma koja inspiriše ljude da prepoznaju i slave jedinstvenu lepotu u svakome od nas. Cilj je bio da goste transportujemo u novi svet i pružimo transformativno iskustvo koje stimuliše sva čula. Želeli smo da priredimo jedinstven i imerzivan događaj koji će ostaviti snažan utisak i podstaći deljenje utisaka na društvenim mrežama, da kreiramo iskustvo koje će goste izvući iz svakodnevice i uvesti ih u novi sve
Nakon tri meseca kreativnih sesija, obilazaka terena, priprema performansa i umetnika, dizajniranja kostima, organizovanja tima, rešavanja bezbednosnih i tehničkih zahteva, pozicioniranja sponzora i konačnog budžetiranja – sve je bilo spremno.

Tašmajdan, čije ime znači „kamen“ i „rudnik“, bio je savršena pozadina. Nabavili smo pesak jarkih tonova iz daleke zemlje, pretvorili stene u dekoraciju i po prvi put na ovom stadionu nasuli 150 kubnih metara peska kako bismo stvorili pustinjski pejzaž.
Dodatni izazovi uključivali su razbijanje velikih stena na dekorativne delove i pažljivo raspoređivanje peska pomoću mašina, uz vođenje računa o ograničenju težine zbog podzemnih cevi za zimsko klizalište.
Uz sve logističke i kreativne izazove, strogo smo se pridržavali održivih standarda: zaštita terena i drenaže, smanjenje buke i potrošnje struje, izbegavanje PVC i plastičnih materijala.
EFEKTI I REZULTATI
Desert Rose party među gostima i u medijima istakao je kreativnost i inovaciju brenda BURO, gde je na društvenim mrežama predstavljen vizuelno upečatljivim video klipovima snimanim među peščanim dinama u blizini Beograda. Teaser objave izazvale su znatiželju i dodatno podgrejale interesovanje BURO. zajednice.
Uspeh događaja merili smo kroz nekoliko parametara: zabeleženo je preko 500 autentičnih objava na društvenim mrežama i više od 35.000 impresija – podatke smo prikupili zajedno sa klijentom koji se bavi digitalnim medijima i ima blisku saradnju s influenserima i medijima u Srbiji.


Događaj je dobio široku medijsku pažnju, čime je dodatno ojačana reputacija BURO. platforme na tržištu. Povratne informacije gostiju, koji su prošli kroz transformativno senzorno iskustvo, potvrdile su da je događaj ostavio dubok utisak.
U novembru 2024. godine, ovaj projekat je predstavljen uživo na BEA Awards u Rimu, gde je ušao u top 5 finalista. Pomerenjem standarda u organizaciji događaja i stvaranjem vizuelno upečatljivog i angažujućeg ambijenta, kreirali smo event o kojem se govorilo i dugo nakon njegovog završetka.

Fotografije: Jelena Ivanović i Saša Nikolić | New Entertainment Office