Marija Čortan imenovana je za direktorku digitalnih marketinških komunikacija (Chief Digital & Marketing Officer) i članicu Upravnog odbora za L’Oréal Adria-Balkan Hub, sa sedištem u Zagrebu.
Na toj poziciji nasledila je Maju Uzelac, koja je uspešno vodila ovaj odsek od 2017. godine.

Marija nije novo lice u L’Oréal porodici – ovo imenovanje označava njen povratak u kompaniju u kojoj je provela više od 18 godina. Karijeru je započela u odseku finansija u L’Orealu Balkan u Beogradu i nastavila je kroz niz odgovornih pozicija u kontrolingu, razvoju poslovanja, upravljanju ključnim kupcima, sve do funkcije direktorke marketinga divizije robe široke potrošnje za negu i bojenje kose. U tom periodu pokazala je snažno razumevanje poslovnih procesa, fleksibilnost u radu na različitim funkcijama i duboko poznavanje regionalnog tržišta i potreba potrošača.
Poslednjih godina usmerila se na dodatno usavršavanje izvan L’Oréala u području digitalnog marketinga i e-commerce strategija, radeći na razvoju kompleksnih regionalnih kampanja i marketinških inicijativa koje spajaju kreativnost i rezultate. Dodatno iskustvo stekla je i kao direktorka marketinške agencije Drive, gde je bila odgovorna za vođenje kreativnih, digitalnih i strateških inicijativa za klijente širom Evrope.
„S velikim zadovoljstvom preuzimam dužnost daljeg vođenja digitalnih marketinških komunikacija L’Oreal Grupe u ovom regionu. Posvećeni smo stvaranju dinamičnih strategija koje spajaju nove tehnologije, kreativnost i potrebe naših potrošača, jačajući našu poziciju lidera.“ – istakla je Marija Čortan.

Marija Čortan donosi jedinstvenu kombinaciju internog poznavanja kompanije i svežih eksternih perspektiva, s ciljem daljeg jačanja digitalnih i marketinških aktivnosti u regionu.
„Posebno nam je drago što se Marija vratila u L’Oréal, koji izuzetno dobro poznaje. Siguran sam da će upravo njeno poznavanje kompanije, ali i stručnost i predanost doprineti daljem unapređenju našeg prisustva u digitalnom prostoru,“ naglasio je generalni direktor kompanije L’Oreal za Adria-Balkan region Maksimilijano Frenca (Maximiliano Frenza).
O L’Oréalu
Već više od 115 godina, L’Oréal – svetski lider u lepoti – posvećen je ispunjavanju želja potrošača širom sveta. Naša svrha, stvarati lepotu koja pokreće svet, vodi naš pristup lepoti koja je bitna, inkluzivna, etična, velikodušna i usmerena na održivost. Sa širokim portfolijom od 37 međunarodnih brendova i ambicioznim ciljevima održivosti unutar programa L’Oréal for the Future, nudimo svakome najbolje u pogledu kvaliteta, efikasnosti, sigurnosti i odgovornosti, slaveći lepotu u njenoj beskonačnoj raznolikosti.
S više od 90.000 predanih zaposlenih, uravnoteženom globalnom prisutnošću i prodajom kroz sve distribucijske kanale (e-trgovina, masovno tržište, robne kuće, apoteke, parfimerije, frizerski saloni, privatne prodavnice i duty-free), Grupa je u 2024. ostvarila prodaju u iznosu od 43,48 milijardi evra. Uz 21 istraživački centar u 13 zemalja i više od 4.000 naučnika te 8.000 digitalnih stručnjaka, L’Oréal je usmeren na budućnost lepote i izgradnju Beauty Tech divizije.