Pisali smo vam o kultnim hotelima u čijim shopovima se mogu pronaći sitnice koje su već ušle u pop kulturu (na primer žuto-beli peškir iz italijanskog hotela Il Pelicano), ali i mnogo manje poznati hoteli imaju vrlo dobre radnje. Srećom, iako neki od njih još uvek nisu otvoreni online kupovina funkcioniše besprekorno.
Nekada su te radnjice u lobiju služile kako bi zaboravni gosti mogli da kupe pastu za zube i dnevne novine, i još kojekave trice i kučine, koje su skupljale prašinu popunjavajući prostor. Danas situacija ne može biti dalje od toga, hotelske radnje postale su logičan „nastavak“ koncepta i njihova ponuda prati enterijer, atmosferu i zapravvo služi da svi zainteresovani gosti sa sobom u koferu ponesu suvenir koji je smislen kao sećanje na njihov odmor. Većina njih ima i sopstveni merch koji polako postaje brend za sebe (kao što je kimono iz hotela San Jose, ili teglice čilija sa farme Los Poblanos). Izdvojili smo nekoliko koji su nam privukli pažnju i predlažemo vam odmah i šta bi mogli da kupite, a kako se radi o genijalnim hotelima širom sveta možda nije loše i da ih upišete na svoju listu za putovanja.
The Surfrider
Malibu, SAD
Volite surfovanje? Ili samo volite ceo taj lifestyle, ali bez „jahanja“ talasa? I to je okej. Posebno kada hoteli koji imaju surf pokret izgledaju ovako dobro! The Surfrider bismo mogli da opišemo kao surfersku kolibu za odrasle, sve je u bež tonovima, a poostoji i dok koji pripada hotelu gde je restoran i bar sa kaminom na otvorenom na centralnoj poziciji. Znači surf, ali u jednoj elegantnoj šik epizodi.
Public Hotel
Njujork, SAD
Ovaj hotel deo je carstva čuvenog hotelijera Ian Schragera, broji 367 soba, a za njihov izgled bio je zadužen biro Herzog & de Meuron koji su dizajn opisali kao „sirov luksuz“. Sve je vrlo svedeno, ali i sofisticirano. Radi se o onoj vrsti mesta koje zavolite na prvu posetu, čim osetite specifičnu atmosferu koja tu vlada. Naravno da delić te kul priče možete pronaći i u hotelskoj radnji, nude i svoju robu, ali i brendove i predmete koji se konceptualno uklapaju u njihovu priču.
Su Gologone
Sardinija, Italija
Iako je Sardinija poznata kao „igralište milionera“ ona ima i svoju drugačiju stranu. Hotel Su Gologone je mesto za kreativce smešteno u podnožju planine. Gosti mogu zakazati čas slikanja, ili sami otići u baštu gde će im osoblje dati platno i pribor za slikanje kako bi se umetnički izrazili. Zato ne čudi da je njihova radnja omiljena čak i među onima koji ne odsedaju u hotelu, ponuda je toliko dobra da privlači ljubitelje umetnosti iz celog sveta.
Il Borro
Toskana, Italija
Šta se desi kada spojite Toskanu i Relais & Châteaux koncept, da magija, bravo! Na hotelskom imanju deluje kao da je vreme stalo davnih dana, imanje pripada porodici Ferragamo i predstavlja pravu oazu za odmor. Vino i maslinovo ulje se ovde i dalje proizvode tradicionalnim metodama. I baš vam gastro sekciju preporučujemo za kupovinu kako biste se pripremili za proputovanje Toskanom od koje kao najveći optimisti nikako ne odustajemo.
Austin motel
Ostin, SAD
Jedna od najpozantijih novih hotelskih grupa Bunkhouse Hotel stoji iza ovog koncepta. Liz Lambert poznata kao boutique hotel kraljica Teksasa preuzela je Austin motel koji postoji od 1938. godine. Sada je sve renovirano u retro fazonu, u sobama dominira narandžasta boja, a tu su zabani detalji kao što su stari Tivoli radio aparati. Raj za hipstere koji vole luksuz.