Pretraga

Spremamo se za otvaranje granica: Kultni hoteli kao inspiracija za šoping

Spremamo se za otvaranje granica: Kultni hoteli kao inspiracija za šoping

Tekst: BURO.


Pratimo smernice po kojima će se letnja putovanja u budućnosti odvijati (proverite kako izgleda zvanični predlog za plaže Crne Gore), palimo aromatične sveće koje nas mirisima vraćaju u omiljene hotele, a danas idemo i korak više u pripremi za naša zamišljena putovanja. Vreme je za mali šoping zahvaljujući kome možemo i kod kuće imati asocijaciju na kultne hotele, koji su tokom decenija postojanja postali simbol za dobar provod, uživanje i atmosferu bezbrižnosti.

Hôtel Amour

Spremamo se za otvaranje granica: Kultni hoteli kao inspiracija za šoping (фото 1)
Spremamo se za otvaranje granica: Kultni hoteli kao inspiracija za šoping (фото 2)

Ovaj pariski hotel smo vam nekoliko puta spominjali kao adresu koju bi trebalo da obiđete, ako ne da odsednete, onda bar da dođete na piće i večeru i vidite kako se kul lokalci zabavljaju. Poželećete da njihove čaše za vino prošvercujete kući, ali nema potrebe za nelegalinm potezima. Oni koji dobro paze na času setiće se da smo vam predstavili inovativan koncept Maison Flaneur, radi se o sajtu gde lako možete poručiti ove predivne čaše sa ispisom Amour i to pravo na kućnu adresu – idealno.

Chateau Marmont

Spremamo se za otvaranje granica: Kultni hoteli kao inspiracija za šoping (фото 3)
Spremamo se za otvaranje granica: Kultni hoteli kao inspiracija za šoping (фото 4)

Možemo ga opisati i kao najkultniji od kultnih hotela, jer je Chateau Marmont zbilja nešto posebno. Toliko posebno da je Alessandro Michele deo prošlogodišnje cruise Gucci kolekcije posvetio upravo ovom hotelu. On je na majice, dukseve i torbe postavio Chateau Marmont logo na kome se nalazi razigrani satir. Inspiracija je ovde upotrebljena u bukvalnom smislu, Gucci torba se od hotelske vrećice za veš razlikuje samo po ručkama i floralnom printu sa zadnje strane. Ako želite da budete deo tog kul plemena artikle iz te kolekcije možete pronaći na nakom od sajtova koji nude vintage modne dodatke, ili jednostavno „zaboraviti“ da vratite hotelsku vrećicu. Podvedimo to pod suvenir.

Bowery hotel

Spremamo se za otvaranje granica: Kultni hoteli kao inspiracija za šoping (фото 5)
Spremamo se za otvaranje granica: Kultni hoteli kao inspiracija za šoping (фото 6)

Šta je zajedničko it devojkama kao što su Poppy Delevingne, Courtney Love, Karen Elson i Amanda Brooks? Sve one na svom Instagramu imaju mutan selfie sa slatkim plišanim medvedićem koji nosi cilindar i crveni prsluk. Iako se nijedna od njih nije slikala na krovu Chrysler zgrade, svima je bilo jasno da su slike nastale u Njujorku. Jer je medvedić Bo zaštitni znak čuvenog njujorškog Bovery hotela i nalazi se u svakom krevetu. Kako gosti ne bi došli u iskušenje da spakuju Boa, u mini baru nalazi se novi upakovan medvedić koji svi mogu kupiti.

Hotel Il Pellicano

Spremamo se za otvaranje granica: Kultni hoteli kao inspiracija za šoping (фото 7)
Spremamo se za otvaranje granica: Kultni hoteli kao inspiracija za šoping (фото 8)

Praktično u rečniku pored reči „šik“ bi mogla da stoji slika ovog hotela u Italiji. Ima sve elemente neophodne za totalno glamuroznu priču, hotel ima dugu istoriju sagrađen je 1965. godine, a između ostalih ovde su se odmarali Sophia Loren i Charlie Chaplin. Pošto je američki fotograf Slim Aarons okovečio sladak život na hotelskoj terasi, Il Pelicano je postao legendaran. Ćerka vlasnika arhitektkinja Marie-Louise Sciò odgovorna je za poslednje renoviranje, koje je učinilo da ovo mesto i dalje ostane magična asocijacija za istlinski La Dolce Vita. Kako bi vam italijanski glamur bio mrvicu bliži, za početak možete poručiti njihov karakterističan peškir za plažu na žuto bele pruge.

The Beverly Hills Hotel

Spremamo se za otvaranje granica: Kultni hoteli kao inspiracija za šoping (фото 9)
Spremamo se za otvaranje granica: Kultni hoteli kao inspiracija za šoping (фото 10)
Spremamo se za otvaranje granica: Kultni hoteli kao inspiracija za šoping (фото 11)

Čak i da nikada niste bili u Los Anđelesu, kada vidite tapete sa velikim uzorokom listova banane verovatno ćete pomisliti na ovaj hotel ružičaste fasade. Tokom godina The Beverly Hills Hotel je postao sastavni deo pop kulture, a njegov enterijer je poslužio kao inspiracija mnogima. Slavne tapete „Martinique“ kreirala je kompanija CW Stockwell, a dekorater Don Loper ih je iskoristio u hotelskim hodnicima 1942. godine. Navijamo za sve dovoljno hrabre da iskoriste ovaj uzorak u svom domu, svi ostali mogu pronaći u hotelskoj radnji razne sitnice na istu temu, ali čak i ako budete zavirili na Etsy možete pazariti detalje inspirisane enterijerom hotela.

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor

Ostavite komentar