Pretraga

10 stvari koje volim: Ana Bacinger

Tekst: BURO.

Anu Bacinger pratimo još od začetka modne blog scene u regionu. Radila je kao novinarka, stilistkinja i modna urednica, a svoje stilske veštine pretočila je u LFP collection, mali brend koji se sastoji od bezvremenih casual komada sa retro notom. Ana je jedna od retkih blogerki koja je kroz deceniju dugu karijeru ostala dosledna sebi, svojoj radnoj etici i svom stilu. Blogerka i preduzetnica vedrog duha i prepoznatljivog (modnog) izraza otkrila nam je 10 stvari/ljudi/mesta koje voli.

10 stvari koje volim: Ana Bacinger (фото 1)

LEV

Poslednjih pet meseci fokus mog života je na najslađem dečaku kojeg sam mogla poželeti - na sinu Levu. Biti mama je nešto naljepše na svetu i presrećna sam što napokon mogu uživati u toj ulozi.

10 stvari koje volim: Ana Bacinger (фото 2)

SUPRUG SEBASTIJAN

Uz Leva, moje sve. Najveća podrška i oslonac, ljubav, prijatelj, poslovni partner i najbolji tata na svetu.

10 stvari koje volim: Ana Bacinger (фото 3)

LFP COLLECTION

Najveći ponos. Krajem 2020. sam pokrenula LFP collection nakon dugo maštanja o vlastitom brendu. Retro, šareno, u mom stilu, s naglaskom na održivost i lokalnu proizvodnju - LFP collection je u ove dve godine izrastao u prepoznatljiv brend na našoj modnoj sceni. Veseli me što je veliki broj pratiteljki i ljubiteljki moje estetike prepoznao kvalitetne proizvode i pronašao se u bezvremenskom dizajnu koji nudimo u našim kolekcijama.

10 stvari koje volim: Ana Bacinger (фото 4)

ROVINJ

Omiljeni grad na Jadranu kojem se uvek iznova s veseljem Sebastijan i ja vraćamo. Volim ga u proleće, na rano leto, ali i na ranu jesen - zapravo van prave sezone jer tada mogu mirno prošetati šarmantnim ulicama i maksimalno uživati u svemu. Toliko ga volim da smo se u njihovoj prekrasnoj opštini i venčali u novembru prošle godine.

10 stvari koje volim: Ana Bacinger (фото 5)

POSTIRA

Omiljeno mesto na Jadranu za odmor. U ovo malo, šarmantno, ribarsko mesto zaljubila sam se pre punih 13 godina i od tog leta mu se svake godine vraćam. Iako naša obala ima pregršt prekrasnih mesta koja sam posetila, jedino u Postirama postignem onaj zen kakav trebaš imati na odmoru.

10 stvari koje volim: Ana Bacinger (фото 6)

MAČAK PUF

Frajer koji je deo naše male porodice već 7 godina. Od kad znam za sebe okružena sam mačkama. Uvek su bile kod moje bake, a kad smo preselili u porodičnu kuću roditelji su me razveselili s perzijskom mačkom koju sam imala punih 19 godina. Iako sam mislila da nakon nje nikad neću biti spremna za novog kućnog ljubimca, ludi Puf je osvojio moje srce na prvi pogled.

10 stvari koje volim: Ana Bacinger (фото 7)

PUTOVANJA I LEPI ENTERIJERI

Slaba sam na lepe enterijere pa uvek kad putujemo pokušavam bukirati neki cool hotel ili Airbnb te tako spojiti dve velike ljubavi - onu prema putovanjima i onu prema lepim enterijerima. Nezavisno radi li se o city break izletu u neku od susednih zemalja ili o putovanju u neku dugo željenu destinaciju, veseli me kad pronađem smeštaj koji me inspirira.

10 stvari koje volim: Ana Bacinger (фото 8)

KONCERTI

Tek sam tokom korone shvatila koliko ih zapravo volim i koliko mi silno nedostaju. Čak sam imala ludu ideju da s Levom odemo na Arctic Monkeys i Tame Impalu u Pulu, no razum u meni je ipak presudio da je Lev premalen (iako sam već pronašla i adekvatne baby slušalice protiv buke za njega!). Teši me što smo oba benda već slušali uživo. Jedva čekam videti koji bendovi nam sve dolaze u 2023.

10 stvari koje volim: Ana Bacinger (фото 9)

PRIRODA

Ako nismo na nekom jednodnevnom izletu u nekom od obližnjih gradova susednih država - vreme provodimo u prirodi. Planinarenje je postalo moj najdraži izduvni ventil unazad par godina i veselim se što mu se ove jeseni vraćam. Hrvatska i Slovenija su zasad naše destinacije za lagano planinarenje, no već dugo maštam o Dolomitima koje svakako planiramo posetiti kad Lev malo naraste.

10 stvari koje volim: Ana Bacinger (фото 10)

MODA

Po struci sam novinar, a poslednjih 15 godina radim u modnom novinarstvu. Radila sam kao novinarka, stilistkinja, modna urednica i kao urednica modnog portala. Kad me danas pitate koja uloga mi je najdraža - ne bi znala odgovoriti na to pitanje jer ih sve podjednako volim. U modu sam se zaljubila još kao mala devojčica i potajno sam maštala o tome da ću biti modna dizajnerka. No, sudbina me odvela na studije novinarstva pa sam na 3. godini spojila struku i zaluđenost modom. Nakon dugih i iscrpnih 15 godina i dalje me jako uveseljava na dnevnoj bazi.