Povezano
U užurbanom srcu njujorške četvrti SoHo, pojavio se novi atelje. Atelje predstavlja brend Atelier Jolie koji je usmeren na orživost, zajednicu i umetnost. Jednom rečju brend predstavlja i slavi etistetično življenje, kreativnost i životni stil usmeren ka jačanju zajednice.
Prostor je osamdesetih pripadao slikaru Jeanu-Michelu Basquiatu. Ovaj prostor prevazilazi uobičajene galerijske prostore. Angelina je u ovom svom poduhvatu uspela da spoji umetnost, modu i humanitarne vrednosti, što na neki način i liči na vrednosti koje podržava glumica zajedno sa njenim novim brendom.
Spoljašnjost galerije ukrašena je autentičnim grafitima koji su tu decenijama, glumica je odlučila da očuva autentičnost ovog prostora, te su grafiti ostali netaknuti. Galerija je još i autentična zahvaljujući ogromnim staklenim prozorima koji pozivaju prolaznike da se upoznaju sa čarima galerije i delima, tačnije komadima odeće koji se u njoj nalaze.
Uključiti mlade i sniziti cene
Tim koji radi u galeriji delimično je sastavljen od studenata prestižne škole Parsons School of Design. Angelina Jolie je istakla važnost saradnje sa mladim, hrabrim umetnicima čija kreativnost dodaje posebnu čar galeriji. Oni imaju priliku da rade na dizajniranju komada, uče o održivosti i zanatu.
U galeriji se prvenstveno nalazi zavidna kolekcija odeće, napravljena od viška i vintage materijala. Atelier Jolie zapravo zagovara transparentnost porekla materijala, omogućavajući kupcima da personalizuju odabrane komade odeće iz galerije uz pomoć tima koji uključuje osobe obučene za dizajniranje odeće i šivenje. Verovatno se pitate kolike su cene? Može se slobodno reći demokratske. Obezbeđujući da su kvalitet i kreativnost dostupni svima.
Prva saradnja – Chloé
Vrlo malo luksuznih brendova ima sertifikat B Corp (ispunjavaju visoke standarde društvenog i ekološkog učinka, transparentnosti i odgovornosti prilikom proizvodnje odeće). Chloé je jedan od prvih luksuznih brendova koji je dobio sertifikat B Corp. Dizajnerka Gabriel Hearst je radila na kolaboraciji dva brenda, a zarada od ove saradnje će biti investirana u uspostavljanje pripravničkih programa za krojače i zanatlije u Atelier Jolie.
Atelje koji pozdravlja modne izazove
Pored sopstvene kolekcije, Atelier Jolie predstavlja i modne brendove održive mode poput Bettter, Simon Ungless, Mitsugu Sasaki, We-Ar4, Mimi Plange i Justin Smith, koji se takođe mogu prilagoditi ili izmeniti prema ličnim željama. Galerija takođe poziva kupce da donesu svoje materijale kako bi se na taj način proširila mreža podizanja svesti o održivoj modi.
Naglasak na zajednici očigledan je u svakom kutku Atelier Jolie galerije. Poseban prostor za sito štampanje prikazuje predanost brenda kreativnosti i novim umetnostima. Na spratu se nalazi atelje, korišćen za pravljenje jedinstvenih krojeva i šivenje. Čitav prostor, od nameštaja do instalacija, ukrašen je upcycled ili vintage komadima, svi dostupni za kupovinu. Da bi upotpunila modno i umetničko iskustvo svojim posetiocima, Atelier Jolie ima i svoj kafić u sklopu galerije.
Vizija koja nam je nedostajala
Vizija Angeline Jolie za galeriju Atelier Jolie ide izvan ideje o mestu sa modnim komadima. Ono sjedinjuje otkriće, kreativnost i suštinskog značaja je za kreiranje male, ali značajne zajednice. U svetu koji je često podeljen, ovaj prostor zasigurno podseća da bi trebalo više da slavimo individualnost i prkosimo normama. Atelier Jolie je za mnoge trenutno samo prodavnica odeće. No, po nama, ovo mesto je poziv za sve brendove da se okrenu jačanju zajednice, uključivanju mladih u proces i rad na unikatnosti uz održivost i brigu o budućnosti.
Foto: Instagram; Pinterest