Ispod radara: Commission

autor BURO.
commission

Ne dozvolite da vam bilo šta prođe „ispod radara“ – otkrivamo vam brendove autentičnog dizajnerskog potpisa, koji mogu da inspirišu vaš stil odevanja, obogate vaš ukus i prošire vam (modne) vidike ka nekim novim formama, idejama, perspektivama. Ovoga puta, predstavljamo vam brend Commission.

Od svog osnivanja, ovaj modni brend privukao je vernu publiku zahvaljujući vanvremenskim siluetama koje deluju kao da su izvučene iz neke prošle epohe, a ipak su suštinski savremene.

image 9211882
instagram commissionofficial

Suosnivači i dizajneri Dylan Cao i Jin Kay upoznali su se na rođendanskoj večeri zajedničkog prijatelja i odmah su se povezali, prepoznajući sličan pristup u svojim dizajnerskim filozofijama i iskustvima. Odrasli u Vijetnamu i Južnoj Koreji, Cao i Kay su još kao deca obraćali pažnju na to šta njihove majke nose tokom osamdesetih i devedesetih.

Pre svega, to su uske suknje pencil kroja, lepršave slip haljine i, naravno, celokupni stil koji je istovremeno klasičan i neopterećeno cool.

Saznajte nešto više o ovom uzbudljivom brendu.

COMMISSION: NOSTALGIJA U DUHU MODERNOG NJUJORKA

Kada je osnovan, nije postojao američki brend koji je govorio o tome kako je biti Azijat, izjavili su ranije Cao i Kay.

Zato su osmislili upravo takav brend: to je bio njihov način da postave novi standard i redefinišu azijski identitet u raznolikom modnom pejzažu kakav danas predstavlja američka scena.

Za Caoa i Kaya, brend je sredstvo za prenošenje zajedničkih uspomena na „inteligentan, iskren i suptilan način,“ izvan uobičajenih azijskih stereotipa. I pored čvrstog zajedničkog kreativnog i kulturnog pravca, Commission nikako nije zamišljen kao nešto ekskluzivno i namenjeno samo odabranima.

commission
instagram commissionofficial

Saradnja je ključni deo njihovog procesa, odražavajući duh njihovog grada, Njujorka, koji se s ponosom oslanja na zajednicu. Commission ne pokušava da bude nostalgičan zarad estetike, već koristi prošlost kao alat za ispitivanje identiteta, pripadnosti i pamćenja.

Njihov rad odiše tihom snagom: svedene forme, odličan kroj, suptilni detalji i materijali koji daju utisak luksuza bez potrebe za očiglednim brendiranjem.

Estetika brenda često koristi vizuelni jezik uniforme – bilo da je reč o poslovnoj, školskoj ili radnoj – ali je uvek transformiše na način koji oslobađa telo, a ne da ga sputava.

U njihovoj estetici oseća se duh Njujorka – grada u kojem različitosti nisu samo dozvoljene, već i nužne – pa njihova odeća uvek komunicira otvorenost, pripadnost zajednici i autentičan izraz. Pozicionira kao kultni, insiderski brend koji privlači modne urednike, umetnike i one koji vole suptilan, promišljen dizajn bez očiglednog brendiranja.

Commission nosile su poznate ličnosti kao što su Lily-Rose Depp, Solange Knowles, Lorde, Chloë Sevigny, Dev Hynes i Rina Sawayama.

Fotografije: instagram commissionofficial