Girl Crush: Emma Chamberlain

autor BURO.
600x600 emma chamberlaine

Naša ovonedeljna Girl Crush, Emma Chamberlain, postala je YouTube senzacija 2018, sa 16 godina (danas ima 22). Odrastajući u San Brunu, u Kaliforniji, kao jedinica, otkrila je da je često gledala YouTube videe „kako bi se povezala s drugim ljudima i videla šta rade“. Na kraju druge godine srednje škole, pokrenula je YouTube kanal, nakon razgovora sa ocem, slikarom, Michaelom John Chamberlainom, jer se nije osećala dovoljno povezano sa svojim vršnjacima.

Za samo dve godine, privukla je 8 miliona pratilaca. Postala je poznata po zabavnom stilu editovanja, koji uključuje brze zumove, pauze i zabavne tekstove na ekranu.

Sećam se kada sam prvi put počela praviti YouTube videozapise, da sam na neki način imitirala stil koji je tada bio popularan, a to je bio fokus na šminkanju i odeći, veoma pedantno producirano, što je bilo uobičajeno za devojke mojih godina, rekla je Emma Chamberlain za Vogue u avgustu 2022. godine.

– Volela sam da konzumiram takav sadržaj. Ali imala sam ovaj trenutak prosvetljenja gde sam pomislila, zašto to radim? Nema potrebe imitirati ono što već postoji. Šta mi je potrebno na YouTubeu? Šta ja želim da gledam?

Iako je napustila školu sa 16 godina kako bi se posvetila kreiranju sadržaja i već sa 18 godina mogla da kupi svoju prvu kuću zahvaljujući novcu koji je zaradila od YouTube videa, Emma Chamberlain se brzo zaistila interneta. Otkrila je da joj je YouTube, koji joj je u početku pomogao da prevaziđe depresiju, u jednom trenutku kod nje počeo da je izaziva.

– Tako ste neverovatno dostupni bilo kome u bilo kom trenutku. To je opasno, izjavila je za Rolling Stone u aprilu 2023. godine govoreći o slavi na društvenim medijima. „I sve je na globalnom nivou, na neki način.“

Emma Chamberlain 2021. pravi višenedeljnu pauzu od YouTubea, kako bi razmislila o tome gde vidi razvoj svoje karijere. „uzimam još nekoliko nedelja da razmislim… “ napisala je na društvenim mrežama u avgustu 2021. godine.

– Treba da poslušam svoj savet o uzimanju pauze kad je potrebno. Ovo nije negativna stvar, razmišljam mnogo o tome kako mogu da evoluiram i stvorim stvari koje me zaista uzbuđuju.

U toj pauzi koju je napravila od društvenih mreža, Emma Chamberlain posvetila se razvoju svog biznisa sa kafom – napravila je svoj coffee brand, Chamberlain Coffee, i dogovorila saradnju sa prestižnim modnim brendovima i kompanijama kao što su Hollister, Louis Vuitton, Cartier, Lancôme. Godine 2019, časopis Time ju je uvrstio na listu 25 najuticajnijih ljudi na internetu, a 2021. našla se na Forbesovoj listi „30 ispod 30“.

U intervjuu za HollywoodLife Emma je svoju kompaniju za kafu nazvala „projektom strasti“ i „snom“.

– Otkako sam počela da pijem kafu i odlazim u kafiće, što je bila vrsta bega za mene, ovako nešto bio je moj san. Uvek sam želela da radim s kafom, bilo da sam bila barista ili ovo, što je za mene 10 puta više kul.

Influenserka i biznismenka, Emma Chamberlain je i modna ikona. Kasno je ukapirala šta voli da nosi, a svoj stil opisala je sledećim rečima.

– Koliko god sam volela modu dok sam odrastala, nisam imala svest o njoj, niti imala neki svoj stil. Definitivno sam imala loše modne faze u svom životu. Rad s modnom kućom Louis Vuitton učinio je da steknem dublje razumevanje i poštovanje prema modnim kućama i dizajnerima uopšte i rekla bih da sam s godinama postala sofisticiranija.