Povezano
Činjenica je da fashion industrija već neko vreme vapi za inovavcijamai novim dizajnerskim perspektivama. Tržište je naprosto došlo do prezasićenja ubrzanim trendovima, dok luksuzni giganti primenjuju razne strategije u borbi da opravdaju basnoslovne cene i zadrže oko publike. Kako animirati potrošače i zainteresovati fashion entuzijaste? Predstavljamo vam tri relativno mlada i inovativna brenda, koji su pronašli dobar algoritam da se nametnu na globalnoj modnoj sceni, pa ako do sada noste čuli za ove etikete, vreme je da vas sa njima upoznamo.
RONNY KOBO
Ako volite modu koja spaja smelost i sofisticiranost, vreme je da istrazite Ronny Kobo – ime koje sve više zauzima mesto u garderoberima it devojaka. Njena jedinstvena estetika osvaja srca širom sveta, od modnih pista do crvenih tepiha, zahvaljujući upečatljivim printovima, savršenim krojevima i onoj značajnoj dozi hrabrosti koja svaki komad čini posebnim.
Ronny Kobo, rodom iz Izraela, oduvek je bila fascinirana svetom tkanina i kulture. Odrasla je okružena raznolikim uticajima koji su oblikovali njen estetski izraz. Nakon studija sociologije i istorije umetnosti, preselila se u Njujork – grad gde moda nikada ne spava. Tamo je njena strast prema dizajnu dobila krila, a prijatelji i porodica postali su prvi ambasadori njenih unikatnih komada.
Prvi veliki uspeh postigla je lansiranjem fashion brenda Torn by Ronny Kobo, koji je odmah privukao pažnju javnosti. Ovo je bio samo početak njenog puta ka globalnoj modnoj sceni.
Kada je reč o njenim kolekcijama, svaka priča svoju priču. Printovi inspirisani umetnošću i putovanjima, tkanine koje prate liniju tela i svestranost koja omogućava da jedan komad nosite i na poslu i na koktelu – sve ovo čini Ronny Kobo omiljenim izborom za žene koje žele da budu primećene. Ona polazi od uverenja da odeća nije samo komad tkanine, već način da izrazite sebe.
Uz sve to, Ronny Kobo ne zaboravlja na održivost. Njen brend sve više ulaže u etičku proizvodnju i ekološki prihvatljive materijale, pokazujući da moda može biti i glamurozna i odgovorna.
GEORGE KEBURIA
Ako ste ljubitelj avangardne mode s daškom humora i sofisticiranosti, ime George Keburia već bi trebalo da bude na vašem radaru. Ovaj gruzijski dizajner proslavio se svojim unikatnim pristupom koji spaja neočekivane siluete, dramatične aksesoare i prepoznatljivi retro vajb. S planovima za 2025. koji obećavaju još veći uticaj na globalnu fashion scenu, Keburia je svakako ime koje treba zapamtiti.
Ovaj dizajner je svoj kreativni put započeo u Tbilisiju, gde je rođen i odrastao. Njegova prva kolekcija, lansirana 2010. godine, odmah je privukla pažnju zahvaljujući minimalističkoj estetici s hrabrim akcentima. Ali prava prekretnica dogodila se nekoliko godina kasnije, kada je predstavio kultnu kolekciju sunčanih mačkastih naočara, koje su začinile stajlinge poznatih ličnosti poput Rihanne i Belle Hadid, te momentalno postale viralne.
Keburia je majstor u stvaranju komada koji balansiraju između zabave i sofisticiranosti. Njegova dizajnerska rešenja gotovo uvek odražavaju avanturistički duh, dok istovremeno zadržavaju funkcionalnost. Inspiraciju crpi iz umetnosti, arhitekture i vintage estetike, što rezultira kolekcijama koje su podjednako nostalgične i futurističke.
Keburia je deo nove generacije gruzijskih fashion dizajnera koji postavljaju Tbilisi na mapu svetske modne industrije. Njegov rad inspiriše i druge mlade kreatore da eksperimentišu i izraze se kroz modu, dok publika iz celog sveta sve više prepoznaje njegov doprinos globalnim trendovima.
Njegove kolekcije dostupne su na ekskluzivnim modnim platformama: Net-a-Porter i Farfetch, kao i u koncept radnjama u fashion prestonicama- Parizu, Londonu i Tokiju. Za 2025. godinu, Keburia najavljuje pokretanje online prodavnice koja će biti dostupna širom sveta.
Njegova sposobnost da spaja razigrane detalje s visokim modnim standardima čini ga jednim od najzanimljivijih dizajnera današnjice. Sa ambicioznim planovima za 2025. i fokusom na održivost, Keburia ne samo da oblikuje budućnost mode, već i inspiriše ljubitelje stila da razmišljaju izvan okvira. Sada je pravo vreme da obratite pažnju na ovog vizionara.
WILLY CHAVARRIA
U svetu mode, gde se granice stalno pomeraju, Willy Chavarria se istakao kao dizajner koji koristi svoju umetnost da prenese moćne poruke o jednakosti, identitetu i kulturnom nasleđu. Njegovi radovi su više od odeće – oni su pokret, manifest i izraz nečega što nadilazi trenutne fashion trendove.
Willy Chavarria je američki dizajner s meksičkim korenima, poznat po svom jedinstvenom pristupu visokoj modi. Rođen i odrastao u Kaliforniji, Chavarria u svojoj estetici kombinuje uticaje ulice, queer kulture i političkog aktivizma. Njegovi komadi odišu minimalizmom, preuveličanim siluetama i suptilnim detaljima koji pričaju priču o identitetu i solidarnosti.
Chavarria koristi modu kao sredstvo komunikacije. Njegovi komadi nisu samo vizuelno privlačni, već i duboko značajni. On redefiniše maskulinitet kroz meke tkanine, fluidne linije i inkluzivne krojeve, stvarajući odeću koja je istovremeno snažna i emotivna.
Chavarria nije samo dizajner, već i aktivista. Njegov rad otvara pitanja koja se retko postavljaju u visokoj modi, poput migracija, radničkih prava i LGBTQ+ vidljivosti. Njegove revije su performansi koje preispituju granice između mode i politike, dok njegove kolekcije odišu univerzalnom porukom solidarnosti i zajedništva.
Njegove kolekcije dostupne su u luksuznim prodavnicama poput SSENSE-a i Dover Street Marketa, a takođe ih možete pronaći i na njegovom zvaničnom sajtu. Nova prodavnica u Los Anđelesu obećava ekskluzivna iskustva za kupce koji žele više od mode.
Sa smelim planovima za 2025. godinu, Chavarria nastavlja da inspiriše i pomera granice, donoseći modu koja nije samo lepa, već i značajna. Ako tražite brend koji kombinuje estetiku i etiku, vreme je da obratite pažnju na Willy Chavarriu.
Foto Instagram, www.mbfashionweektbilisi.com