Girl Crush: Jennie Kim

18.06.2024.
RECOMMENDED

Pre samo nekoliko godina njeno ime bilo je neodvojivo od Blackpink – kada se pojavio, ovaj južnokorejski bend vrlo brzo postao je najpoznatiji predstavnik K-popa u svetu, dok je danas ime Jennie Kim, neodvojivo od sintagme „modna kampanja“: Jennie je oživela tenniscore u novoj kampanji za adidas, Jennie je debitovala na Jacquemus reviji na Kapriju, Jennie je postala zaštitno lice za novu Calvin Klein kampanju…

Poznata i samo kao Jennie, Jennie Kim rođena je 1996. godine u Seulu. Pet godina studirala je na Novom Zelandu, pre nego što se vratila u Južnu Koreju 2010. godine, gde je 2016. godine debitovala kao članica južnokorejske ženske grupe Blackpink (YG Entertainment). Solo karijeru započela je 2018. godine, izbacivši singl Solo.

jennie kim adidas

jennie kim calvin klein

Kao solo izvođač, Jennie je postala prva Korejka koja je nastupala na Coachella muzičkom festivalu, 2019, a njen nastup (izvodila je pesmu Solo) uvršten na listu „10 najboljih stvari koje smo videli na Coachella 2019“ od strane Billboards.

U međuvremenu Jennie je postala velika modna zvezda, ali i glumačka – debi pred kamerama imala je pod umetničkim imenom Jennie Ruby Jane u HBO televizijskoj seriji The Idol, 2023. godine.

jenny the idol

Nakon ogromnog svetskog uspeha kao muzički izvođač, naša ovonedeljna girl crush u 2023. godini osniva sopstvenu muzičku kuću pod nazivom Odd Atelier. Najpraćenija je Korejka na Instagramu. Ipak, slavu u poslednje vreme stiče kao modna ikona. Nazivana Human Gucci i Human Chanel, kao lice ovih kuća, kada je postala globalna ambasadorka francuske modne kuće, njena modna karijera počela je da raste vrtoglavom brzinom.

– Chanel je brend o kojem sam oduvek sanjala i uvek sam mislila kako bi bilo neverovatno raditi sa francuskom modnom kućom makar jednom. Ostvario mi se san, mnogo sam srećna i mnogo se zabavljam, izjavila je pre nekoliko godina.

jennie human chanel

Chanel je bio deo njenog života od malih nogu.

– Sećam se kada sam bila mala, pregledala sam garderober svoje majke i tražila bilo koji vintage Chanel koji sam mogla da pronađem i nosim, izjavila je i otkrila da je za svoj solo debi, Solo, bila uključena u planiranje i stilizovanje svoje garderobe, pri čemu je sastavila više od 20 outfita za muzički spot.

U intervjuu za Billboard izjavila da je tokom snimanja muzičkog spota razmišljala o tome kako će svaki outfit odgovarati pesmi i šta bi mogla da promeni, što joj je pomoglo da shvati koliko sve pristupa modi postoji. U intervjuu za Elle Korea izjavila je da je moda postala važan aspekt njene karijere jer se uvek trudila da poruke svojih pesama prenese i audio, ali i vizuelno.

jennie kim 1

Njen modni portfolio obuhvata mnoge brendove – od kuće Gucci i Saint Laurenta do brendova kao što su Marine Serre i Richard Quinn. Chanel ju je izabrao za ambasadora kuće nakon što su primetili njen komercijalni uticaj, a šnalice koje je nosila u kosi tokom izvođenja njenog debitantskog singla „Solo“ odmah su postale trend u Južnoj Koreji i prozvane su „Jennie-nine šnalice“.

Prvu naslovnicu snimila je za Dazed Korea u aprilu 2017. Prva je korejska slavna ličnost koja se slikala za Boucheron Paris, luksuzni brend nakita star 160 godina. Nakon toga pojavila se u brojnim magazinima, uključujući Harper’s Bazaar, Elle, Marie Claire, High Cut, Cosmopolitan, Vogue, Wonderland, Billboard. Godine 2021. postala je prva Korejka koja je prikupila 50 miliona pratilaca na Instagramu. Do decembra 2023. godine, ostaje najpraćenija korejska ličnost i druga najpraćenija K-pop zvezda.

Na svoj 25. rođendan, 16. januara 2021. godine, pokrenula je zvanični YouTube kanal koji je dostigao milion pratilaca za manje od sedam sati, postavši kanal koji je to najbrže uspeo na ovoj platformi. U roku od 24 sata, sakupila je preko 1,75 miliona pratilaca i postala drugi najbrže pretplaćeni korisnik YouTube-a u tom vremenskom okviru.

jennie kim 3
Jennie nosi mnoge brendove

Pre nekoliko godina postala je zaštitno lice Here, južnokorejskog luksuznog brenda lepote u vlasništvu Amore Pacific, koji ju je izabrao zbog „elegantnog i luksuznog“ imidža. Prva reklama za ruž sa Jennie, Red Vibe lip serija, zabeležila je petostruki porast prodaje u poređenju sa prethodnim proizvodom za usne. Zbog rastuće popularnosti, ovi ruževi su prozvani „Jennieini ruževi“.

U aprilu 2021. godine, Hera je lansirala Rouge Holic liniju na Amazonu sa Jennie kao globalnim ambasadorom, da bi pevačica sledeće godine promovisala njihov puder – Silky Stay Foundation.

jennie kim 3333

KT Corporation, jedna od najvećih južnokorejskih telefonskih kompanija, angažovala ju je za promociju Samsung Galaxy S20 Aura Red, koji je lansiran ekskluzivno za KT korisnike u Južnoj Koreji. Proizvod je nazvan „Jennie Red“.

Razume se, ovo je samo maleni deo proizvoda koje ona reklamira, pri čemu njen angažman pokriva svaku delatnost – od tehnologije, preko mode i automobilizma do ishrane – lice je i snack proizvoda, Air Baked, ali i Chum Churum brenda soje, pa model za Kwangdong Vita500, vitaminski napitak. Reklamira i lakve za nokte brenda Dashing Diva, te krevete i dušeke južnokorejskog brenda Ace Bed, kao i parfeme Tamburins.

jennie 5

Blago flertujući sa mnogim modnim brendovima, najveću lojalnost pokazala je omiljenoj modnoj kući – Chanel. Prva Chanel revija na kojoj je prisustvovala kao korejski predstavnik tokom Paris Fashion Week-a, uključivala je sedenje u prvom redu pored Pharrell Williamsa i Pamele Anderson. U 2021, postala je lice Chanelove kampanje Coco Neige, gde su je fotografisali Inez i Vinoodh, a u maju prošle godine – DEBITOVALA JE na Met gali, noseći vintage Chanel haljinu iz kolekcije za jesen 1990. Početkom ove godine našla se u Chanel Coco Crush reklamnoj kampanji.

Jennie je i Calvin Klein lice od proleća 2021, gde je učestvovala i u #MyCalvins kampanji, sa najvećim svetskim zvezdama. Prošle godine sarađivala je sa brendom Calvin Klein na svojoj prvoj capsule kolekciji.

jennie 6

Jennie voli Jacquemus

Krajem prošle godine Jennie je učestvovala u Jacquemus „Guirlande“ prazničnoj kampanji, a ove godine je za ovaj francuski brend debitovala na pisti – u junu ove godine ZATVORILA JE Jacquemus reviju povodom koja je održana povodom 15. godina na Kapriju.

.

jacquemus kampanja
©JACQUEMUS, Photography by Daniel Arnold
Ali, Jennie ima i svoje brendove

U aprilu 2020. Jennie je sarađivala sa Gentle Monster, južnokorejskim luksuznim brendom naočara, kako bi stvorila kolekciju pod nazivom Jentle Home, inspirisanu svojim detinjstvom. Sama je dizajnirala predmete, uključujući naočare – za vid i one za sunce, lance za naočare i još mnogo toga. Sledećeg meseca Gentle Monster i Jennie otvorili su pop-up prodavnicu u stilu kućice za lutke u Seulu. Ovaj duo je sledeće godine lansirao mobilnu igru Jentle Garden, a ubrzo je najavljena i njihova treća saradnja, kolekcija naočara Jentle Garden. Saradnja je uspešno nastavljena i narednih godina, pri čemu Jennie dizajnira delove kolekcije.

jennie auto

Važno partnerstvo za ovu devojku, koja je jedna od najmlađih milijarderki na svetu, jeste i saradnja sa kompanijom Porsche. Ovde nije bila samo promo lice, već je pomogla u procesu dizajniranja automobila napravljenog za nju i nazvanog Jennie Ruby Jane – model Taycan 4S Cross Turismo.

Fotografije: Pinterest

 

Saznaj više:
Povezani članci: