Pre nekoliko godina brend Gucci lansirao je pocepane najlon čarape i naišao na osudu u modnom svetu zbog toga što je spreman da prodaje svakakve gluposti, ali kako su čarape rasprodate brzinom svetlosti – bilo je jasno da će apsolutno sve što ova kuća ponudi imati svog kupca. Cena pocepanih čarapa nije bila zanemarljiva – čitavih 190 dolara, a sada stižu još skuplje – čarape iz cruise kolekcije, sa prepoznatljivom šarom.
Prikazana prošle nedelje u Londonu – u Tate Modern galeriji, Gucci cruise kolekcija donela je sve što se i očekivalo – zvezde u prvom redu, zadivljujujuže kombinacije i – čarobne mokasine. Neočekivano – ključni detalj cele kolekcije u vidu belih rebrastih čarapa od 220 dolara.
Dok su duge noge viitkih manekenki paradirale pistom u sjajnim crnim mokasinama, bele pamučne čarape italijanske kuće apsolutno su dolazile do izražaja. Ono što je posebno privlačno na njima jesu zeleno-crvene trake. Niste iznenađeni? Možda bi trebalo bi da budete.
Fokus na Gucci čarape
Iako su rebraste čarape i ženske cipele dugo bile modni trik za prebacivanje pažnje na predeo ispod kolena (recimo omiljeni trik Miuccie Prade), ženske kolekcije novog kreativnog direktora brenda, Sabata De Sarna, uglavnom su fokusirane na manekenke bez čarapa, čak i onda kad su modna scena i influenserke na društvenim mrežama prigrlili retro izgled čarapa, kombinujući ih sa sandalama, mokasinama, papučama, pa čak i sa elegantnim slingback sandalama.
Da li je ovo samo pokušaj kuće Gucci da na tržištu približi luksuzne proizvode aspirativnim kupcima ili je u pitanju nova impulsna kupovina za bogate potrošače, svakako nećemo saznati, ali u svakom slučaju čarape su privukle našu pažnju.
Napravljene u Italiji, čarape sa šarom pružaju mekan i plišani osećaj sa retro vibracijama. Naravno da mogu da se uklapaju sa ostalom luksuznom obućom, ali ako ste jedan od milion korisnika koji nose mokasine brenda, sa metalnom kopčom, i volite bele čarape, zašto ne biste podigli stil na viši nivo – ovim skupocenim dodatkom?
Fotografije: Instagram