
Augustine Amsterdam iza koga stoji Maja Krstić ima novu kolekciju i sada sve o čemu mislimo je plaža
Rad Maje Krstić smo vam otkrili pre nekog vremena, ova talentovana devojka uspešno spaja modu i umetnost u sve dodajući održivost kao temu koja je u njenom fokusu. Naravno da smo nastavili da pratimo njenu karijeru, zato vam danas predstavljamo ganc novu kampanju Majinog brenda kupaćih kostima Augustine Amsterdam.



Ono što je specifično u vezi ovog brenda jeste da se insistira na recikliranim materijalima uz veliku pažnju svakom koraku u izradi. A Maja je otišla i korak dalje, na njenom sajtu u evro možete videti koliko košta produkcija svakog komada i kolika je krajnja zarada pošto se isplate svi u proizvodnom lancu. Transparentnost i fer odnos su u srcu poslovanja Augustine Amsterdam, jednostavno ideja je da svako pronađe kupaći kostim kakav mu se sviđa i odgovara, i to nije afera za jednu sezonu, ovi kupaći su napravljeni da traju i prate vas u svim letnjim avanturama.





I u novoj kolekciji prisutni su jednodelni kupaći kostimi, kao i dvodelni kupaći koji flertuju sa sportskim look-om. Ono što je svim modelima zajednčko jeste da donose rafiniranu eleganciju. Krojevi kupaćih su takvi da daju podršku tamo gde je potrebna, dok su istovremeno dovoljno udobni za ceo dan na plaži, bilo da ste na finom bazenu, ili negde daleko u divljini.




Novina u kolekciji za leto 2022. godine jeste sarong suknja, kao i torbe od rafije koje će biti savršene za sve sitnice koje vam trebaju na plaži, ali mogu biti i pratilac u gradu tokom toplih dana. Nova kampanja na najbolji način otkriva DNK brenda i koliko ovi kupaći kostimi mogu dobro izgledati bez ikakvih suvišnih detalja. Kampanju je uslikala fotografkinja Nine Ijff, dok je Majina muza ovog puta bila manekenka Martina Troni. Savršena modna priča za nežno uklizavanje u najtopliju sezonu.



Povezani članci
Buro 24/7 Izbor