Pet fantastičnih novih brendova cipela – jedna zajednička stvar

    10.10.2019.
    RECOMMENDED

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/10/newlabel-cover.gif

    Možda vam ovi brendovi nisu poznati. Možda nikada niste čuli za njih. Možda ste ih i viđali negde, ili ih sada ovde vidite prvi put, ali imate osećaj kao da vam je nešto kod njih poznato. To je možda zbog toga što je svaki od ovih dizajnera pre nego što je pokrenuo svoj sopstveni brend radio za neki drugi. To je normalna pojava: Tom Ford je radio za Gucci, Vera Wang za Ralph Lauren, Donna Karan za Anne Klein. Niko od njih nije odmah pokrenuo sopstvenu liniju već se kalio u većoj kompaniji dok nije osetio da je kucnuo trenutak: trenutak nezavisnosti. Ovo je kao što vidite veoma česta priča koja se ponavlja u svetu modnog dizajna, ali je isto toliko česta i u dizajnu aksesoara. I ovo izbor pet brendova koji imaju potpuno različite estetike i različite kupce. Ali su u ovom trenutku veoma, veoma popularni. I sve njih su osnovali modni veterani.

     

    Seven All Around

    Heesung Choi je bivša direktorka dizajna brenda Public School, a svoj brend osnovala je 2018. godine. Ona se odlučila za sledeći pravac : cool i u isto vreme komforna obuća. I možda vam to ne izgleda tako na prvi pogled ali Heesong je upravo tome posvetila veliku pažnju: da njene cipele i čizme imaju prepoznatljivu estetiku ali i štiklu koja nije ni preniska, ni previsoka za ceo dan proveden na nogama. Ko je rekao da jedino možete biti cool ako žrtvujete komfor?

     

     

    Mercedes Castillo

    Mercedes je bila glavni dizajner za obuću u brendu Donna Karan, pre nego je prešla u Tory Burch da tamo pokrene liniju obuće, a 2017. godine se odlučila da lansira sopstveni brend. Ono što je usledilo je verovatno iznenadilo i nju samu – njene cipele ukrašene biserima i mokasine od mreže su na stanju takvih radnji kao što su Net-a-Porter, Bergdorf Goodman i Saks.

     

     

    Dahlia Selva

    Ovo je prava priča sa posla gde se dvoje ljudi koji zajedno rade sreću i zatim odlučuju da pokrenu sopstveni biznis. Tako su, za vreme dok su radili za Ralph Lauren, Stephanie Roy-Heckl i Danilo Giordano odlučili da osnuju sopsvetveni brend.  A njihove roze, crvene cipele sa trakama, rips trakama i satenom, sve ukrašene predimenzioniranim karnerima su brzo postale poptuni hit.

     

     

    Fabrizio Viti

    Kada provedete godine kao glavni dizajner obuće za brendove Gucci i Prada, reklo bi se da znate što šta i o cipelama i o industriji pa je logičan korak i da započnete marku sa svojim sopstvenim imenom. Fabrizio Viti je na tržište izašao sa svojom kreacijama 2016. godine, a od 2019. je na čelu dizajn divizije kuće Louis Vuitton. Ovo su modeli koji privlače paćnju iz najboljih mogućih razloga, a naš izbor su sandale prekrivene belim radama i jarkonarandžaste čizme do kolena sa učkurom.

     

     

    Labucq

    Posle deset godina provedenih u dizajniranju obuće za Rag & Bone (i potpisivanja hit modela kratkih čizama Newbury koje su i danas bestseler), Lauren Bucquet napustila je američku kompaniju 2016. godine i u jesen 2018. izašla na scenu sa svojom sopstvenom linijom Labucq. Veliki prstalica transparentnosti, Lauren je komaniju organizovala po modelu „direct to consumer“ što joj omogućava da svoje cipele prodaje po pristupačijim cenama nego da ima posrednike. Papuče, na primer, koštaju $195, a čizme do članka $350 što je vrlo razumno ako se ima u vidu nivo izrade i dizajna.

     

    Saznaj više:
    Povezani članci: