Desetoro zaposlenih odlučuje da ne potpiše novi ugovor i napuštaju magazin, a oni koji su ostali nalaze se u novom problemu jer im nisu isplaćene plate za nedelju dana posla za koji Surface Media kaže da je obaveza prethodne kompanije.
Zaposleni su takođe pod velikim pritiskom jer im u novim ugovorima stoji da su na tromesečnom probnom radu nakon čega će se odlučiti da li ostaju u kompaniji ili ne. Ovo zajedno sa informacijom da će raditi naizmenično u W, Watch Journal i Surface magazinu daje im nagoveštaje da će otkazi uslediti u narednim mesecima.
Ono o čemu svi najviše pričaju su ipak stavke iz ugovora o poverljivosti koji su svi zaposleni morali da potpišu, a koji je mnogima kap u već prepunoj čaši. U njemu se nalazi 11 „kućnih pravila“ koji su razlozi zbog kojih mnogi iz W magazina postavljaju sebi pitanje u šta su se ovo uvalili? Zašto to kažemo? Evo vam nekih od pravila… Pravilo broj 3: „Magazin je komercijalni proizvod, zarada je na prvom mestu“. Pravilo broj 4: „Kreativni proces je stvar saradnje, menadžerske odluke nisu“. Pravilo broj 5: „Ovo je radni prostor bez drame. Ne pravite scene i ne žalite se javno u radnom prostoru“. Pravilo broj 6: „Radite svoj posao bez da vam se to mora reći“.
Ovo svakako ne zvuči kao dobar početak. A još manje kao podloga na kojoj legendarni magazin treba da nastavi da se razvija. Ali ovako stvari funkcionišu danas. Ako W magazine ne bude zarađivao ugasiće ga i kupiti novi da bi sa njim možda napravili pare. Kompanijama su ti gubici u okviru projekcija budžeta. Zaposlenima i nama koji volimo modu to su gubici koji menjaju polako ali sigurno čitav pejzaž print magazina koji sve manje liči na sliku koju bi Monet naslikao a sve više na uznemirujući momenat koji bi Bacon prikazao.